ZAČENJA SE PROIZVODNJA NOVE KUGE HYBRID

Foto: FORD

Köln, 17. november, 2020 – Ford je še bolj razširil izjemno ponudbo elektrificirane Kuge, saj je paleto športnih terencev dopolnil z novo Kugo Hybrid – ta z bencinsko-električnim in čistim električnim pogonom med dvema obiskoma bencinske črpalke omogoča doseg do 1000 km1, električnega polnjenja pa ne potrebuje.

 

Da je uporaba za lastnika nadvse preprosta, se 1,1-kWh baterija Kuge Hybrid samodejno polni tako z 2,5-litrskim bencinskim motorjem z Atkinsonovim ciklom kot z regenerativnim polnjenjem pri upočasnjevanju ali zaviranju. Shranjena energija poganja elektromotor za večjo zmogljivost in varčnejšo porabo bencinskega motorja, na voljo pa je tudi vožnja s povsem električnim pogonom. Kuga Hybrid samodejno preklaplja med konfiguracijama pogona glede na pogoje pri vožnji.

 

Dovršeni povsem hibridni pogonski sklop novega modela je edinstven v paleti različic Kuge – zagotavlja izjemno učinkovitost in prefinjenost povsem električnega pogona, za polnjenje pa ni treba uporabljati zunanjih virov elektrike. Skupni doseg vožnje se s 1000 km brez težav postavi ob bok avtom z dizelskim motorjem.

 

Kuga Hybrid je tudi prva Kuga, ki na nekaterih trgih za optimalno vozno izkušnjo elektrificirani pogon kombinira z dovršenim štirikolesnim pogonom2 (na voljo za doplačilo). Tako pri sprednjem pogonu kot pri inteligentnem štirikolesnem pogonu za še zabavnejšo vožnja s 190 KM pod pokrovom motornega prostora poskrbi simulacija prestavljanja, ki jo omogoča menjalnik s porazdelitvijo moči. Tehnologija je zasnovana za simulacijo dobro znanega prestavljanja običajnega samodejnega menjalnika, ki prispeva k večji vključenosti voznika.

 

Vsaka od različic naše elektrificirane Kuge prinaša unikatne prednosti. Pri novi Kugi Hybrid sem zagotovo sodijo varčna porabo goriva in doseg vožnje, konkurenčen dizelskim pogonom, dodatna samozavest z možnostjo inteligentnega štirikolesnega pogona in lahkotna prefinjenost povsem električne vožnje brez polnjenja prek kablov,” pravi Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “Ford se je zavezal, da bo s ponudbo izbire elektrificiranih vozil vsakemu uporabniku omogočil idealno rešitev, ki bo brezhibno dopolnila življenjski slog posameznika. Noben model tega ne dokazuje bolje kot Kuga”.

 

V obratu v Valencii v Španiji so se že lotili proizvodnje nove Kuge Hybrid, enega od 17 Fordovih elektrificiranih modelov, ki bodo evropskim uporabnikom na voljo do konca naslednjega leta. V Valencii sestavljajo tudi napredne litij-ionske baterijske pakete za Kugo Hybrid, saj je Ford svojo strategijo elektrifikacije v Evropi podprl s 24 milijonov evrov vredno naložbo v najsodobnejši obrat za pripravo sklopov baterij.

 

Kuga Hybrid dopolnjuje najbolj elektrificirano ponudbo posameznega modela, kar jih je bilo kdaj na voljo pri Fordu, in se pridružuje paleti, v kateri sta Kuga Plug-In Hybrid in EcoBlue Hybrid z 48-voltnim blagim hibridnim pogonom. V res obsežni ponudbi sta tudi pogonska sklopa z običajnim bencinskim in dizelskim motorjem.

 

Kugina praktičnost s prilagodljivostjo hibrida

Novo Ford Kugo so za uporabo bencinsko-električnega povsem hibridnega pogonskega sklopa razvili čisto na novo ter z uporabo učinkovitih oblog in opreme zagotovili maksimalno prostornost in praktičnost športnega terenca, ki navduši tudi s prefinjenostjo vožnje.

 

Za res sproščujočo vozno izkušnjo Kuga Hybrid omogoča, da po tihem zagonu iz mirovanja spelje izključno z električnim pogonom, kar se še posebej izkaže v mestu in v prometu s pogostim ustavljanjem in speljevanjem. Povsem hibridni pogonski sklop zagotavlja krajša obdobja s čisto električno vožnjo, obenem pa odpravi strah pred omejenim dosegom.

 

Z možnostjo, da z enim samim polnjenjem posode za gorivo prevozi 1000 km, je Kuga Hybrid zanimiva alternativa modelom z dizelskim pogonom. S porabo goriva od 5,4 l/100 km in izpusti CO2 od 125 g/km po WLTP (5,1 l/100 km in 118 g/km CO2 po NEDC)3 lahko Kuga Hybrid s 54‑litrsko posodo za gorivo prevozi za več kot 30 odstotkov večjo razdaljo kot Kuga Plug-In Hybrid, ki pa nudi večji doseg s povsem električnim pogonom – ta znaša do 56 kilometrov po WLTP (72 km po NEDC).3

 

Ker vozniku za polnjenje baterije ni treba uporabljati zunanjega vira elektrike, je Kuga Hybrid privlačna izbira za vse, ki bi želeli imeti elektrificiran pogonski sklop, a imajo omejen dostop do zunanjih rešitev za polnjenje doma ali v službi – pa tudi za voznike, ki si želijo tako elektrifikacijo kot inteligentni štirikolesni pogon.

 

Baterijski paket s 60 celicami in kapaciteto 1,1 kWh uporablja tekočinsko hlajenje, kar odpravi potrebo po ventilatorju in pomaga zmanjšati raven hrupa, da kabina navduši s še bolj prefinjeno vožnjo. Optimalno hlajenje obenem omogoča, da so celice baterije postavljene bliže druga ob drugi, to pa je pomagalo ohraniti prostorne notranje dimenzije vključno z več kot metrom prostora za glavo voznika in sovoznika ter do 1481 litrov prostora za prtljago za sprednjima sedežema.4

 

Sistem s toplotnim izmenjevalnikom z uporabo izpušnih plinov pomaga, da motor čim prej doseže učinkovito delovno temperaturo, kar Kugi Hybrid omogoča vklop čisto električnega pogona kmalu po hladnem zagonu, prav tako se za večje udobje potnikov kabina hitreje ogreje. Večja zmogljivost baterije prispeva tudi k vlečni zmogljivosti, saj lahko različica s sprednjim pogonom vleče prikolice z maso do 1600 kg.5

 

Pogonski sklop Kuge Hybrid zagotavlja uglajen, linearen odziv pri pospeševanju in samodejno preklaplja med povsem električnim, hibridnim in bencinskim pogonom, pri tem pa je v pomoč tudi krmilnik motorja in generatorja. Fordova najnovejša generacija menjalnika s porazdelitvijo moči je zasnovana specifično za uporabo z 2,5-litrskim bencinskim motorjem – brezhibno prilagaja razmerja za optimalno zmogljivost in varčno porabo goriva v celotni paleti voznih pogojev. Različica s sprednjim pogonom iz mirovanja do 100 km/h pospeši v 9,1 sekunde.

 

Funkcija simulacije prestavljanja – aktivira se v voznih načinih Normal in Sport – število vrtljajev motorja samodejno prilagodi spremembi hitrosti vozila, da zmanjša učinek ‘gumijastega traku’, ki ga pogosto povezujejo z brezstopenjskimi menjalniki.

 

“Pozorno smo prisluhnili uporabnikom in zagotovili, da Kuga Hybrid resnično navduši z vožnjo,” je povedal Glen Goold, glavni inženir programa Kuga. “S funkcijo simulacije prestavljanja je SUV z dobro znano ‘menjavo zobnikov’ še prijetnejši za vožnjo, dodatna prednost pa je omejitev glasnosti motorja.”

 

Na nekaterih trgih je Kuga Hybrid na voljo tudi s Fordovim inteligentnim štirikolesnim pogonom, ki meri oprijem koles vozila na cestni površini in lahko za varnejšo vožnjo in boljši prenos moči na podlago prilagodi navor med sprednjo in zadnjo osjo. Tehnologija le minimalno vpliva na porabo goriva, funkcija za izklop štirikolesnega pogona in samodejni preklop na sprednji kolesi v ustreznih voznih razmerah pa še dodatno prispeva k optimalno varčni porabi.

 

Še bolj sproščene vožnje

Kuga Hybrid je na voljo s široko izbiro stopenj opreme, med katerimi so tudi Trend, Titanium, Titanium X, ST Line, ST Line X in Vignale, ki nudijo paleto sistemov za pomoč vozniku ter tehnologij za udobje in priročnost.

 

Serijsko vgrajeni modem FordPass Connect6 vozniku omogoča hitrejše načrtovanje manj stresnih poti s sprotnim posodabljanjem podatkov o prometu Live Traffic za navigacijski sistem ter prinaša vrsto funkcij za nadvse priročno uporabniško izkušnjo prek mobilne aplikacije FordPass, vključno z zaklepanjem in odklepanjem vrat, zagonom na daljavo7 in iskalnikom vozila.

 

Del serijske opreme je tudi blazinica za brezžično polnjenje, med še bolj dovršenimi možnostmi za doplačilo pa sta tudi Fordov sistem za informacije in razvedrilo SYNC 38 z 8-palčnim srednjim zaslonom na dotik in vrhunski zvočni sistem B&O.

 

Med razpoložljivimi tehnologijami za pomoč vozniku, ki zagotavljajo večjo samozavest in manj zahtevno vožnjo ter izboljšajo varnost, je tudi aktivni tempomat s funkcijo Stop & Go, prepoznavanjem znakov z omejitvijo hitrosti in usmerjanjem v sredino voznega pasu za lahkotno vožnjo v prometu s pogostim ustavljanjem in speljevanjem ter na avtocestah. Aktivni parkirni pomočnik2 omogoča povsem avtomatizirane manevre pri parkiranju s pritiskom na gumb.

 

Globalno premiero s Kugo predstavlja novi sistem za ohranjanje voznega pasu z asistenco za mrtve kote2. Tehnologija (na voljo je za doplačilo) nadzira voznikove mrtve kote in preverja, ali se v njih skrivajo vozila, ki se bližajo od zadaj, ter lahko s pomikom volana v nasprotno smer opozori voznika in ga odvrne od spremembe voznega pasu, če zazna tveganje za trčenje.

 

Naslednja globalna novost, ki jo uvaja nova Ford Kuga, je asistenca za križišča2 (na voljo je za doplačilo): tehnologija preverja nevarnost trčenja z vozili, ki pripeljejo nasproti po vzporednih voznih pasovih, in lahko s samodejnim zaviranjem pomaga preprečiti trčenja ali vsaj zmanjšati njihove posledice, če voznik prekriža pot drugega vozila.

 

Cenik Ford Kuga 2020 >>

 

# # #

 

Izračun možnega dosega vožnje temelji na porabi goriva od 5,4 l/100 km po WLTP (5,1 l/100 km po NEDC) in polni 54-litrski posodi za bencinsko gorivo.

 

Asistenčne funkcije so namenjene le za pomoč vozniku in ne nadomeščajo njegove pozornosti, presoje ter odgovornosti za upravljanje in nadzor vozila.

 

Kuga Hybrid s sprednjim pogonom – poraba goriva od 5,4 l/100 km, izpusti CO2 od 125 g/km po WLTP (od 5,1 l/100 km in 118 g/km po NEDC).

 

Kuga Hybrid z inteligentnim štirikolesnim pogonom – poraba goriva od 5,7 l/100 km, izpusti CO2 od 132 g/km po WLTP (od 5,2 l/100 km in 120 g/km po NEDC).

 

Kuga Plug-In Hybrid – poraba goriva od 1,4 l/100 km in izpusti CO2 od 32 g/km po WLTP (od 1,2 l/100 km in 26 g/km po NEDC), doseg s povsem električnim pogonom 56 km po WLTP (72 km po NEDC).

 

Navedena poraba goriva/energije, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EU) 2017/1151. S svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure – WLTP) homologirana vozila bodo imela podatek o porabi goriva/energije in izpustih CO2 tako za novi evropski vozni cikel (New European Drive Cycle – NEDC) kot za WLTP. WLTP bo najpozneje do konca leta 2020 povsem nadomestil NEDC. Uporabljeni standardni preskusni postopki omogočajo primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. V času opuščanja NEDC je vzpostavljena primerjava med podatki o porabi goriva in izpustih CO2 pri ciklu WLTP in pri ciklu NEDC. Ker je prišlo do spremembe nekaterih elementov preskusov, lahko pride do odstopanj v primerjavi s prejšnjimi podatki o porabi in izpustih, kar pomeni, da bo lahko imel isti model vozila drugačno porabo in izpuste CO2.

 

Tovor in razpoložljiva količina za prevoz sta omejena z maso in porazdelitvijo mase.

 

Največja dovoljena vlečna obremenitev se razlikuje glede na natovorjenost, konfiguracijo vozila, dodatno opremo in število potnikov. Navedene vlečne obremenitve predstavljajo največjo možno vlečno zmogljivost vozila pri največji skupni masi vozila, ki omogoča speljevanje pri 12-odstotnem naklonu in nadmorski višini nič. Pri vleki se zmanjšata zmogljivost in učinkovitost porabe vseh modelov.

 

6 Funkcije lahko zahtevajo aktiviranje.

 

7 Kjer je to dovoljeno z zakonom.

 

Ne dopustite motenj med vožnjo! Če je le možno, uporabite glasovno upravljanje in med vožnjo ne uporabljajte ročnih naprav.Ko je izbrana prestava za vožnjo, so lahko nekatere možnosti blokirane. Nekatere funkcije niso združljive z vsemi telefoni.

 

 

 

 

PR:

SUMMIT MOTORS LJUBLJANA

Flajšmanova ulica 3

1000 Ljubljana

Podobne objave