ČRNI PETEK – ALI ZELENA SOBOTA? FORDOVA RAZISKAVA KAŽE, DA SO KUPCI PRIPRAVLJENI POČAKATI IN PLAČATI VEČ ZA DO OKOLJA PRIJAZNE DOSTAVE

Foto: Ford
Dunton, Velika Britanija, 26. november 2020 – Večina kupcev v Nemčiji in Veliki Britaniji bi po ugotovitvah nedavno opravljene ankete, ki jo je naročil Ford, pošiljko raje prejela dostavljeno z vozilom na električni pogon.

 

Veliki Britaniji bi dostavo z vozilom na električni pogon na prvo mesto postavilo 58 odstotkov kupcev, v Nemčiji se je tako odločilo 54 odstotkov anketiranih.

 

Morda še bolj preseneča dejstvo, da bi 49 odstotkov anketiranih v Veliki Britaniji in 38 odstotkov v Nemčiji na ‘zeleno dostavo’ bilo pripravljenih počakati dalj časa. Nekaj manj kupcev bi bilo pripravljenih doplačati za energetsko učinkovito dostavo – v Veliki Britaniji ta številka še vedno dosega 28 odstotkov, v Nemčiji pa 21 odstotkov.

 

Ford je naročil anketiranje 1000 oseb v Veliki Britaniji in Nemčiji, da bi si zagotovil boljši vpogled v odnos potrošnikov glede elektrifikacije.1 Glede na zaprtja, povezana s pandemijo COVID-19, bo prihajajoči črni petek predvidoma ‘največji’ doslej2 in bo povzročil veliko povpraševanje po dostavah kurirskih služb, ki blago pripeljejo do naročnikovega praga.

 

Na evropskih cestah je več kot 32 milijonov dostavnih kombijev3 in Ford je že začel uvajati elektrificirane različice svojih najbolje prodajanih dostavnikov za podjetja v Evropi – to je del zaveze, podkrepljene z 11,5 milijarde dolarjev (skoraj 9,7 milijarde evrov) vredno naložbo v elektrifikacijo palete modelov Fordovih vozil.

 

»Nakupovanje od doma je postalo nova ‘normalnost’ in spodbudno je, da je za mnoge uporabnike ključna tudi skrb, kako jim stvari dostavijo. Dostavnim podjetjem pomagamo pri zmanjševanju ogljičnega odtisa z našimi hibridnimi dostavnimi vozili in brez-emisijskimi dostavniki, vključno z najnovejšim električnim E-Transitom,« je dejal Dave Petts, vodja urbane elektrifikacije za dostavna vozila pri Ford of Evrope.

 

Dostavni kombi Ford Transit Custom Plug-In Hybrid je že naprodaj v Evropi (določeni trgi) in varčen 1,0-litrski bencinski motor EcoBoost združuje s paketom baterij pod dnom vozila.4

Ta napredni sistem omogoča vožnjo brez izpustov na razdalji do 50 km in skupni doseg 500 km, dopolnjuje pa ga inovativna tehnologija za geografsko omejevanje (angl. geofencing), ki v območjih z omejitvijo izpustov samodejno preklopi na povsem baterijski električni pogon. Voznik ali upravitelj voznega parka lahko ustvari lastna ‘zelena območja’ in tako prispeva k izboljšanju kakovosti zraka na občutljivih lokacijah, kot so šole, parki z igrišči in okolica skladišča.

 

Pred nedavnim napovedani Ford E-Transit predstavlja naslednjo veliko spremembo pri kombijih za dostavo v mestih. Nudi enako veliko prostora za tovor kot Transiti z dizelskim motorjem, ciljni doseg pa znaša do 350 km, kar podjetjem v urbanih okoljih omogoča dostave na običajnih poteh ne glede na tovor in vremenske razmere.

 

# # #

 

Neodvisno anketo so izvedli oktobra 2020 v sodelovanju s podjetjem Google na dveh ključnih trgih – v Veliki Britaniji in Nemčiji, na vprašanja je odgovorilo 1000 oseb

 

https://www.thedrum.com/opinion/2020/09/15/strong-ecommerce-strategy-key-black-friday-2020

 

https://www.mordorintelligence.com/industry-reports/europe-lcv-market

4Transit Custom Plug-In Hybrid – poraba goriva od 2,7 l/100 km, izpusti CO2 od 60 g/km po NEDC (3,08 l/100 km, 70 g/km po WLTP)

Navedena poraba goriva/energije, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EU) 2017/1151. S svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure – WLTP) homologirana vozila bodo imela podatek o porabi goriva/energije in izpustih CO2 tako za novi evropski vozni cikel (New European Drive Cycle – NEDC) kot za WLTP. WLTP bo najpozneje do konca leta 2020 povsem nadomestil NEDC. Uporabljeni standardni preskusni postopki omogočajo primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. V času opuščanja NEDC je vzpostavljena primerjava med podatki o porabi goriva in izpustih CO2 pri ciklu WLTP in pri ciklu NEDC. Ker je prišlo do spremembe nekaterih elementov preskusov, lahko pride do odstopanj v primerjavi s prejšnjimi podatki o porabi in izpustih, kar pomeni, da bo lahko imel isti model vozila drugačno porabo in izpuste CO2.

 

 

PR:

SUMMIT MOTORS LJUBLJANA

Flajšmanova ulica 3

1000 Ljubljana

Podobne objave