Toyota bo svoje tehnologije gorivnih celic omogočila tudi komercialnim partnerjem in na ta način pospeševala nastajanje vodikove družbe.

Foto: Toyota

 

 

  • Toyota je v zadnjih letih intenzivno investirala v razvoj tehnologij gorivnih celic, ki ponujajo nizke emisije in so uporabne na številnih področjih.

 

 

 

  • Toyota je ustanovila novo evropsko poslovno skupino za gorivne celice, ki spodbuja razvoj vodikovih tehnologij in išče isto misleče partnerje.
  • Tehnologije gorivnih celic, ki jih razvija Toyota, hitro napredujejo in zagotavljajo nizke stroške in večjo učinkovitost.
  • Toyota v kratkoročnem obdobju pričakuje 10-kratno rast poslovnih aktivnosti, ki so povezane z gorivnimi celicami.

 

 

Potencial vodika pri doseganju brezemisijske družbe, ki ga je prepoznala tudi globalna pobuda Sustainable Development Goals (SDG), je zelo hitro spodbudil zanimanje za ta način zagotavljanja energije in to ne le v prometu, temveč tudi v industriji in drugih dejavnostih. 

 

Za maksimiziranje možnosti, ki jih vodik ponuja v Evropi, je Toyota Motor Europe (TME) ustanovila posebno poslovno skupino za gorivne celice, ki ima odličen pregled na tovrstnimi aktivnostmi v Evropi. Sedež ima v Bruslju v Belgiji, od koder spodbuja poslovne modele, ki temeljijo na uporabi vodika ter podpirajo mobilnost in druge aktivnosti s pomočjo gorivnih celic, hkrati pa omogočajo njihovo uporabo tudi drugim poslovnim partnerjem.  Vse to je del dolgoročne trajnostne strategije, ki ima močan vpliv na trajnostne razvojne cilje pobude SDG. 

 

“Vodik ponuja zelo očitne koristi. Prav zaradi tega pričakujemo, da se bo prodaja sistemov na gorivne celice v kratkoročnem obdobju povečala za desetkrat. To je tudi razlog, da smo občutno povečali tovrstne aktivnosti in produkcijske kapacitete. Toyota ima vodilno vlogo pri razvoju tehnologij gorivnih celic, kar ji omogoča odpiranje novih trgov,” je prejšnji teden v sklopu foruma Kenshiki povedal Thiebault Paquet, direktor poslovnih aktivnosti, povezanih z gorivnimi celicami.

 

Toyota je že leta 2014 predstavila model Mirai, ki velja za prvi serijski avtomobil na gorivne celice na svetu. Od takrat intenzivno nadaljuje z razvojem vodikovih tehnologij, ki omogočajo zasnovo bolj kompaktnih, lažjih in bolj učinkovitih sistemov, ki zagotavljajo bolj zgoščeno energijo. Najbolj izpopolnjen sistem je na voljo v novi generaciji modela Mirai, ki bo na voljo v letu 2021. 

 

Tehnologije, ki jih razvija Toyota, ponujajo izjemno fleksibilnost, zaradi katere niso uporabne le v avtomobilskem svetu, temveč jih je možno uporabiti tudi drugje. Gorivne celice namreč že poganjajo avtobuse mestnega prometa, viličarje in generatorje. V preizkusni fazi so tudi plovila in vlaki. 

 

Za spodbujanje širše uporabe vodika se Toyota osredotoča na ustanavljanje posebnih ekosistemov v različnih evropskih središčih, kjer lokalna infrastruktura podpira prevozne flote in mobilnostne storitve. Prepričani so, da bodo tovrstne aktivnosti še dodatno spodbudile povpraševanje po vodiku, zmanjševale stroške in ojačale in razširile infrastrukturo. Vse to bo seveda tudi bolj privlačno za nove stranke. 

 

Prek nove poslovne skupine za gorivne celice bo Toyota tesno sodelovala z industrijskimi partnerji, nacionalnimi in regionalnimi oblastmi ter na ta način spodbujala razvoj hidrogenskih ekosistemov na še več lokacijah. To je le še en korak na poti do vodikove družbe, ki bo zagotavljala splošno družbeno korist. 

 

PR:

Toyota Adria d.o.o.
Brnčičeva 51, SI-1231 Ljubljana

Podobne objave