DOSTAVA VEČ(JEGA) TOVORA? FORD JE PODALJŠAL TRANSITA V IZVEDBI ŠASIJA S KABINO

Foto: Ford

 

 

Dunton, Velika Britanija, 8. februar 2021 – Ford je uvedel novo različico Transita v izvedbi šasija s kabino, posebej zasnovano z maksimalno največjo prostornino za tovor za uporabnike na rastočem trgu 3,5-tonskih mednarodnih prevozov.

 

V skladu z velikim povpraševanjem na Poljskem, v Srednji Evropi in v Baltskih državah, kjer ima sedež veliko podjetij, ki s 3,5-tonskimi dostavnimi vozili razvažajo tovore na mednarodnih poteh, je novi model s sprednjim pogonom opremljen s podaljšanim podvozjem in pogonskimi sklopi za najzahtevnejšo uporabo (Heavy Duty).

 

Z nameščenim kontejnerjem s platnenimi stranicami nudi najnovejša šasija s kabino Transit L5 celo s povišano nadgradnjo kabine s posteljo možnost prevoza do 10 evro-palet, kar je največ na trgu, in nosilnost do 950 kg po predelavi.2

 

“Posel v sektorju daljših dostavnih vozil cveti in naš novi podaljšani Transit kot šasija s kabino je posebej zasnovan tako, da omogoča prevoz več tovora kot katero koli drugo vozilo te vrste – tako marljivim podjetjem pomaga, da so produktivnejša kot kadarkoli doslej,” je povedal Paul Baynes, vodja predelav gospodarskih vozil pri Fordu Evropa.

 

Transit L5 šasija s kabino je zdaj na voljo na vseh evropskih trgih, podporo zanj pa zagotavlja Fordovo omrežje skoraj 200 kvalificiranih predelovalcev vozil v 13 državah, ki razvijajo in izdelujejo predelave za specifične zahteve podjetij.

 

Izjemna zmogljivost prevoza tovora v tem razredu
Za največjo zmogljivost pri prevozu tovora v svojem razredu meri medosna razdalja novega modela 4522 mm – to je največ med vsemi šasijami s kabino in sprednjim pogonom ter skupno maso vozila 3,5 tone.

 

Da bi nova šasija s kabino izpolnila zahteve uporabnikov, je Ford sodeloval s podjetjema za predelave Carpol in Nadwozia Partner na Poljskem in izdelal tipična demonstracijska vozila za mednarodne prevoze s kontejnerjem s platnenimi stranicami in udobno nadgradnjo kabine s kotičkom za počitek za vozniško kabino ali nad njo.

 

Vse šasije s kabino L5 FWD poganja varčna in zmogljiva različica 2,0-litrskega dizelskega motorja EcoBlue za najzahtevnejšo uporabo (Heavy Duty), skladna z emisijskimi standardi.3 Serijska izvedba razvije 130 KM in 360 Nm navora, za zahtevnejšo uporabo pa je na voljo tudi različica s 160 KM in 390 Nm navora. Obe različici motorja sta vrste Heavy Duty in omogočata predelave, s katerimi masa vozila presega 2380 kg, kar je idealno za ponudnike mednarodnih prevozov.

 

Serijsko je vgrajen šeststopenjski ročni menjalnik, na voljo pa je tudi šeststopenjski samodejni menjalnik z ročnim načinom prestavljanja. Z vsemi pogonskimi sklopi je možno naročiti dodatni 95-litrski rezervoar za gorivo, ki omogoča večji doseg za izboljšanje produktivnosti z manj postanki zaradi točenja goriva.

 

Razpoložljive tehnologije za pomoč vozniku vključno z inteligentnim aktivnim tempomatom4 in sistemom za ohranjanje voznega pasu5 pomagajo zmanjšati utrujenost na dolgih vožnjah in so pred kratkim prejele pohvalo neodvisne ustanove za varnost vozil Euro NCAP.

 

Nova šasija s kabino L5 dopolnjuje izjemno paleto različic izvedb Transita, med katerimi je tudi Transitova šasija s kabino z največjo dovoljeno skupno maso 5,0 tone za težke nadgradnje, ki je pri trgovcih na voljo od konca lanskega leta. Leta 2020 je bil Ford že šesto leto zapored vodilna znamka gospodarskih vozil v Evropi – na Fordovih ključnih trgih Euro 20 so prodali 87.139 Transitov.6

 

# # #

 

1Tovor in razpoložljiva količina za prevoz sta omejena z maso in porazdelitvijo mase.

 

2Največja nosilnost se razlikuje in temelji na dodatni opremi in konfiguraciji vozila. Za kapaciteto specifičnega vozila glede prevoza tovora glejte nalepko na stebričku vrat.

 

3Podatki o porabi goriva in izpustih CO2 bodo odvisni od homologacije vozila z nadgradnjo in bodo izračunani z orodjem sistema FordEtis za izračun izpustov CO2 po WLTP.

 

4Asistenčne funkcije so namenjene le za pomoč vozniku in ne nadomeščajo njegove pozornosti, presoje ter odgovornosti za upravljanje in nadzor vozila. Za podrobnosti in omejitve sistemov glejte Navodila za uporabo.

 

Sistem za ohranjanje voznega pasu ne usmerja krmiljenja. Asistenčne funkcije so namenjene le za pomoč vozniku in ne nadomeščajo njegove pozornosti, presoje ter odgovornosti za upravljanje in nadzor vozila.

 

V nabor trgov Euro 20 so vključene naslednje države: Avstrija, Belgija, Češka republika, Danska, Finska, Francija, Grčija, Irska, Italija, Madžarska, Nemčija, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugalska, Romunija, Španija, Švedska, Švica in Velika Britanija.

Podobne objave