Novi SEAT Leon je prejel pet zvezdic Euro NCAP.

Popolnoma novi SEAT Leon je na preizkusu varnosti s strani organizacije Euro NCAP prejel pet zvezdic. Ta uspeh je dokaz trdega dela na področju razvoja Leona, kako ustvariti vozilo, ki ponuja največjo mero varnosti na tržišču, še posebej zdaj, ko so preizkusne metode Euro NCAP v letu 2020 postale še strožje.

Ključna sprememba pri tem je bila uvedba čelnega trka premikajočega vozila v premikajočo se oviro, ki nadomešča preizkus trka vozila v mirujočo oviro, ki se pri tem deformira. S preizkusom bo organizacija ocenila varnost potnikov v vozilu in hkrati tudi, kako k temu prispeva sprednji del vozila.

To pa ni edina sprememba v preizkusnem postopku. Pri ocenjevanju zaščite pri bočnem trku je bil preizkus posodobljen tako, da vključuje spreminjanje hitrosti in mase ovire na voznikovi strani, kar poveča zahtevnost preizkusa. Euro NCAP sedaj prvič ocenjuje tudi varnosti pri bočnem trku z desne strani in se osredotoča na zaščito voznika ter morebiten vpliv stika med voznikom in sovoznikom.

Popolnoma novi SEAT Leon je eno od prvih vozil, ki je bilo preizkušeno po novih, strožjih standardih.

Euro NCAP je poostrila merila tudi za najnovejšo generacijo sistemov za preprečevanje nezgod in asistenčnih sistemov ter uvedla nove situacije za ocenjevanje tehnologije za zaviranje v sili, vključno s primeri, do katerih lahko pride pri vožnji vzvratno in zavijanju v križišču. Zdaj obstaja tudi sistem za ocenjevanje sistemov za spremljanje stanja voznika, zasnovan za ugotavljanje utrujenosti oziroma nepozornosti voznika, ki je del ocene varnostnih asistenčnih sistemov.

»Zelo smo ponosni, da je novi SEAT Leon dosegel najvišjo oceno na testih Euro NCAP pri 5-vratni različici in različici Sportstourer, motorju z notranjim zgorevanjem in kot priključni hibrid. Pri tem se je odlično odrezal na strožjih in izjemno zahtevnih varnostnih preizkusih za leto 2020, kar je rezultat naših prizadevanj za varnost in naše dojemljivosti za vključitev sodobnih tehnologij, tako aktivnih kot pasivnih, da bi dosegli ta cilj,« je dejal dr. Werner Tietz, izvršni podpredsednik za raziskave in razvoj pri znamki SEAT.

 

Varnost je del njegove DNK.

Paleta najnovejših varnostnih sistemov, ki temeljijo na kombinaciji podatkov iz senzorjev, omogoča novemu SEAT Leonu, da spremlja vozišče pred seboj kot še nikoli prej in, kar je najpomembneje, da se prilagodi spreminjajočim se voznim situacijam.

Sistemi, vključno z avtonomnim zaviranjem v siliasistenco za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu* in stranski promet zadaj*sistemom za prepoznavanje prometnih znakov*, sistemom za pomoč pri zastojih*, asistenco za luči* in asistenco pred trkom*, delujejo usklajeno, da ustvarijo zaščitni mehurček okoli vozila in potnikov.

 

Asistenca pred trkom se na primer odzove v samo 0,2 sekunde, ko predvideva nezgodo, in zategne varnostne pasove, vklopi varnostne utripalke, zapre okna in strešno okno. S tem pomaga zaščititi potniški prostor.

Če dodate še sedem varnostnih blazin, vključno z novo serijsko varnostno blazino med voznikovim in sovoznikovim sedežem, sistem za nadzor prometa z zaznavanjem vozil, pešcev in kolesarjev, asistenco za krmiljenje v sili, asistenco za križišča, asistenco za ohranjanje smeri in sistem za klic v sili e-Call, je popolnoma novi SEAT Leon eno najvarnejših vozil, ki je trenutno na voljo, tudi po novih metodah ocenjevanja, ki jih uporablja Euro NCAP.

Nova serijska varnostna blazina med voznikovim in sovoznikovim sedežem preprečuje trk glave voznika z glavo sovoznika ob bočnem trku.

Sistem za nadzor prometa poleg zaznavanja vozilpešcev in kolesarjev vključuje še asistenco za krmiljenje v sili in asistenco za križišča. Med posegom sistema za nadzor prometa spredaj, ko voznik začne krmiliti, da bi se izognil oviri, asistenca za krmiljenje v sili prične ciljno krmiliti in zavirati, da najde najbolj optimalno linijo za preprečitev naleta.

 

Številke potrjujejo teorijo.

Euro NCAP je preizkusil tako motor z notranjim zgorevanjem kot tudi priključne hibridne različice novega SEAT Leona in vsi so dosegli visoke ocene v sleherni kategoriji: varnost voznika in potnikov 92 %, varnost otrok 88 %, zaščita peščev 71 % in varnostna oprema 80 %.

Euro NCAP svoje ocenjevanje prilagaja vsaki dve leti. Ocenjevanje v letu 2020 je doslej najstrožje in najbolj temeljito, SEAT pa je odločen, da bo še naprej razvijal vozila, ki dosegajo vrhunske rezultate, ne glede na to, kako stroga bodo merila.

*Dodatna oprema.

 

PR in foto:

Seat

Podobne objave