Vitaminske vode in čaji VIVA prejeli naziv Izbran produkt leta

 

 

Vsako leto so z laskavim nazivom Izbran produkt leta nagrajeni najbolj inovativni, sodobni in trajnostni izdelki na trgu. Potrošniki so vse tri lastnosti prepoznali v naših vitaminskih vodah in čajih VIVA, ki so tako dobile še dodatno neodvisno potrditev, da sodijo v sam vrh kakovostnih izdelkov, ki jih lahko najdemo na trgovskih policah.

Že deveto leto zapored so bila v Sloveniji podeljena priznanja Izbran produkt leta za nove, izboljšane spremenjene in inovativne izdelke, ki so jih izbrali izključno slovenski potrošniki iz več tisoč gospodinjstev. V letošnji raziskavi, ki jo izvaja priznana raziskovalna družba Nielsen, so lahko uporabniki prvič izbirali tudi med izdelki trgovskih blagovnih znamk. Ugleden naziv so si prisvojile tudi naše vitaminske vode in čaji blagovne znamke VIVA, ki so bili spoznani kot najbolj kakovostni izdelki leta.

Naziv Izbran produkt leta pomeni najvišje priznanje izdelkom, saj je izbor v celoti rezultat osebne izkušnje potrošnika ob uporabi izdelka in nam predstavlja pomembno potrditev dolgoletnega strokovnega dela in prizadevanj OMV ekipe, ki sledi filozofiji zagotavljanja vrhunske kakovosti na poti.

Vitaminske vode VIVA so na voljo v dveh čajnih različicah z zelenim matcha čajem in šipkom ter dveh vrstah vitaminskih vod z borovnicami-jagodami acai in limeto-pomelom. Obe vrsti vod vsebujeta skrbno izbrane surovine, ki zagotavljajo visoko vsebnost vitaminov v napitkih, nežni postopki priprave pa omogočajo ohranitev vseh hranilnih snovi v čajih. Pijače so hkrati popolnoma brez dodanega sladkorja in drugih sladil, saj vsa sladkoba prihaja iz naravnih sestavin sadja. Prav tako v njih ne najdemo umetnih arom, konzervansov ali barvil, vsi napitki pa so veganski. Embalažo je mogoče tudi stoodstotno reciklirati, saj lahko plastenko, pokrovček in ovoj odvržete skupaj in tako z recikliranjem prispevate k varovanju okolja.

V raziskavi, ki poteka v 45 državah sveta in je največja svetovna potrošniško-glasovana nagrada za trženje inovacij, so se potrošniki odločali kar med 418 izdelki. Izbor se je tekom let v Sloveniji dodobra uveljavil in uživa največje zaupanje potrošnikov.

 

PR in foto: OMV

Podobne objave