Renault v tem mesecu začenja s postopnim uvajanjem prenovljenega zaščitnega znaka. Prvikrat je bil predstavljen januarja z razkritjem nove strategije Skupine Renault “Renaulution”, ko je že krasil masko konceptnega vozila Renault 5 Prototip. Prenovljeni zaščitni znak uteleša Renault “Nouvelle Vague” in težnjo pa vnašanju inovativnosti, živahnosti in modernosti. Z “Nouvelle Vague” Renault postaja znamka tehnologij, storitev in čiste energije.

Od zadnje prenove leta 2015 je bil zaščitni znak vizualno bolj zapleten, njegovi obrisi pa v majhnih formatih včasih nejasni. Prenovljeni romb je zelo jasen in prepoznaven v vseh velikostih in izvedbah, najsi je izvezen, vtisnjen ali modeliran. Ploskovna zasnova je v duhu časa, čeprav ima Renault zaščitni znak že dolgo tradicijo jasnih robov, začenši z znakom iz leta 1946, pa vse do novega trirazsežnostnega znaka, ki so ga leta 1992 zasnovali pri Style Marque.

Novi zaščitni znak je že uporabljen v televizijskih oglasih za Renault ZOE v Franciji, uporabljajo ga tudi na družbenih omrežjih, od junija letos pa se bo pojavil tudi na raznih spletnih platformah. Najpomembnejše pa je bržkone, da bo v prihodnosti začel krasiti tudi Renault modele in prodajne salone.

Renault romb je eden najbolj ikoničnih in nemudoma prepoznavnih zaščitnih znakov svetovne avtomobilske industrije. Prvi zaščitni znak rombaste oblike je bil uporabljen na modelu 40CV leta 1925. Potem se je njegova oblika malenkostno spreminjala, da se je prilagodila prednjim delom različnih avtomobilov, ki so ga nosili. Leta 1946, ko je bila po nacionalizaciji ustanovljena Regie Nationale des Usines Renault (RNUR), so zasnovali nov zaščitni znak čistih in jasnih linij. Od leta 1959 je napis “Régie Nationale” umaknjen z zaščitnega znaka Renault, ki so ga posodobili z novo vrsto črk. Leta 1972 je bil uveden zelo prepoznaven zaščitni znak, ki sta ga skupaj oblikovala modernistični slikar in kipar Yvaral ter njegov oče Victor Vasarely. Ta znak se je na maskah Renaultovih vozil obdržal celih 20 let, leta 1978 pa so ga dopolnile črke, ki jih je oblikoval Wolff Olins. V letu 1992 je Style Marque znatno okrepil 3D videz legendarnega romba z uporabo kromiranega okvira, ki je ostal v popolnem skladju s črkami Wolffa Olinsa, in je veljal vse do leta 2004. Zatem se je romb znašel v rumenem kvadratu, spremljala pa ga je tudi prenova črk v imenu. Tri leta kasneje (2007) so ime znamke prestavili v rumeni kvadrat pod sam romb in tudi spremenili črke.

Zaščitni znak je bil zadnjikrat prenovljen leta 2015, ko so spremenili obliko romba in črke, za kar so poskrbeli v Renault direkciji za industrijsko oblikovanje v sodelovanju s podjetjem Interbrand.