FORD S PARTNERJI POSKUSNO IZVAJA DELO Z ELEKTRIČNIM DOSTAVNIKOM E-TRANSIT

Foto: Ford

 

 

Ford je objavil, da bodo skupaj z evropskimi strankami kmalu uvedli projekt z uporabo novega E-Transita, povsem električne različice najbolje prodajanega tovornega kombija na svetu.

 

Prototipni E-Transiti bodo vključeni v vozne parke strank, ki jih bodo preizkusili v izzivalnih dejanskih pogojih pri oskrbi veleblagovnic, dostavi na dom, poštnih paketnih dostavah in na področju javnih storitev v Nemčiji, na Norveškem in v Veliki Britaniji.

 

“Preizkusi v dejanskih pogojih so pomemben korak na naši poti priprave povsem električnega E‑Transita in nam bodo zagotovili boljši vpogled v možnosti, da uporabnikom iz različnih panog pomagamo izboljšati produktivnost z uporabo pogona brez emisij,” je povedal Andrew Mottram, glavni inženir programa E-Transit v oddelku za gospodarska vozila pri Fordu Evropa.

 

Fordovi preizkusi v sodelovanju z evropskimi uporabniki so del obsežnega razvojnega programa E‑Transita pred njegovim prihodom na trg pomladi leta 2022. Začeli se bodo konec letošnjega poletja, zasnovani pa so za preverjanje, ali lahko povsem električni dostavnik brez težav izpolni zahteve v širokem spektru scenarijev uporabe.

 

Fordovi inženirji bodo s pomočjo podatkov, pridobljenih pri preizkusu, izpopolnili tehnologije povezanih vozil naslednje ravni in funkcije za upravljanje dosega, da bo uporabnikom na voljo optimalna izkušnja pri vožnji in opravljanju dela z dostavnim vozilom.

 

Med prototipnimi E-Transiti, ki bodo sodelovali v preizkusu – izdelani so v Fordovem globalnem centru odličnosti za gospodarska vozila v Duntonu v Veliki Britaniji –, bodo furgoni in modeli šasije s kabino in nadgradnjo v izvedbi s hlajenim prostorom za prevoz, zabojnikom, kesonom in vgrajenimi notranjimi sistemi za prevoz in izvajanje storitev. Evropski kupci E-Transitov bodo lahko ob začetku prodaje izbirali v pestri ponudbi karoserijskih izvedb, dolžin, višin strehe in skupnih mas vozila, saj bodo med skupno 25 možnimi različicami zagotovo našli tisto, ki najbolj ustreza njihovemu delu.

 

Prostor za tovor v E-Transitu je enak kot pri modelih Transita z dizelskim motorjem, zato so predelave preprosto izvedljive, uporabniki Transitov pa lahko s povsem električnim dostavnikom uporabijo obstoječe transportne sisteme za notranjost tovornega prostora. Novost v panogi je vgrajeni sistem ProPower, ki prek standardnih priključkov zagotavlja moč do 2,3 kW za oskrbo nadgradenj in opreme v kabini in tovornem prostoru z elektriko.1 Predvidena nosilnost znaša do 1616 kg pri furgonih in do 1967 kg pri modelih šasije s kabino.

 

E-Transitov povsem električni pogon z močjo do 200 kW bo v skladu s ciklom WLTP zagotovil doseg do 350 km2, k temu pa bodo prispevale tudi tehnologije za povečanje dosega, kot sta način Eco in možnost programiranja želenih pogojev že pred vožnjo. Uporabnikom bo pomagal tudi novi sistem SYNC 4, ki vključuje 12-palčni preprosto uporaben zaslon, z oblakom povezano navigacijo3, in možnost samodejnih brezžičnih posodobitev programske opreme.

 

Zaradi nižjih stroškov vzdrževanja Ford pričakuje, da bodo v primerjavi z modeli z motorjem z notranjim izgorevanjem stroški servisiranja manjši za približno 40 odstotkov4.

 

# # #

 

Največja nosilnost se razlikuje in temelji na dodatni opremi in konfiguraciji vozila. Za kapaciteto specifičnega vozila glede prevoza tovora glejte nalepko na stebričku vrat.

 

Uradno homologirani podatki o energetski učinkovitosti bodo objavljeni pred začetkom prodaje. Ciljni doseg in čas polnjenja temeljita na testnih podatkih proizvajalca in izračunu v skladu z voznim ciklom WLTP. Dejanski doseg vozila je odvisen od različnih pogojev, kot so zunanji vremenski pogoji, način vožnje, vzdrževanje vozila ter starost in stanje litij-ionske baterije.

 

Navedena poraba goriva/energije, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom po WLTP so določeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EU) 2017/1151. Uporabljeni standardni preskusni postopki omogočajo primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci.

 

Ne dopustite motenj med vožnjo! Če je le možno, uporabite glasovno upravljanje in med vožnjo ne uporabljajte ročnih naprav. Ko je izbrana prestava za vožnjo, so lahko nekatere možnosti blokirane. Nekatere funkcije niso združljive z vsemi telefoni.

 

Na osnovi 3-letnega obdobja ali 180.000 km. Primerjava postavk načrtovanega in nenačrtovanega vzdrževanja dostavnega vozila z baterijskim električnim pogonom oziroma dizelskim pogonom.

 

Podobne objave