FORD POZIVA K SOGLASJU IN UKREPANJU GLEDE NAČRTA ZA VSEBRITANSKO ELEKTRIFIKACIJO ŽE PRED KONFERENCO COP26

Foto: Ford

Dunton, Velika Britanija, 13. maj 2021 – Ford je danes pozval načrtovalce politike, dobavitelje energije, organe lokalne uprave, potrošnike in avtomobilsko industrijo, da združijo sile pri oblikovanju strategije elektrifikacije za vso državo, ki bi zagotovila pravo smer do leta 2030.

Ford je februarja napovedal znatne naložbe po vsej Evropi, saj vse stavi na elektrifikacijo in bo do leta 2030 poskrbel, da bo celotna paleta Fordovih osebnih vozil povsem električna, prav tako bodo do takrat tudi večino prodaje njegovih gospodarskih vozil predstavljala vozila s povsem električnim ali s priključnim hibridnim pogonom.

A podjetje ugotavlja, da individualni ukrepi niso dovolj in da je potrebno usklajeno prizadevanje, s katerim bi potrošnikom pomagali narediti korak v elektrificirano prihodnost.

“Pri Fordu uresničujemo svoj načrt. V Veliki Britaniji poteka prehod na elektrifikacijo, a vladnega cilja za leto 2030 organsko ne moremo doseči. Potrebujemo načrt, ki podpira uvedbo električnih in priključnih hibridnih vozil, ta pa mora delovati že pred novembrskim kritični podnebnim vrhom COP26,” je povedal Stuart Rowley, predsednik Forda Evropa, ki je danes nagovoril udeležence konference Financial Timesa o prihodnosti avtomobilov (FT Live: Future of the Car summit).

“Obsežnost izziva zahteva partnerstvo med vsemi ključnimi deležniki – vlado, avtomobilsko industrijo, dobavitelji energije, organi lokalne uprave in potrošniki – in osredotočenost na pospešitev razvoja infrastrukture za polnjenje doma, na delovnem mestu in na javnih lokacijah. Prav tako mora z izdatnejšimi spodbudami nagovarjati potrošnike k nakupu povsem električnih in priključnih hibridnih vozil.”

Fordova napoved kot prva v seriji četrtletnih poročil o mnenju potrošnikov Go Electric razkriva razširjeno pomanjkanje zavedanja in želje po elektrificiranih vozilih in njihovih ekosistemih med večino prebivalstva v Veliki Britaniji.

Čeprav poročilo kaže povečanje želje po električnih vozilih – 28 odstotkov sodelujočih v anketi načrtuje nakup električnega vozila v naslednjih petih letih – je velik delež voznikov še vedno zadržan. Več kot vsak peti pravi, da nima namena kupiti električnega vozila, nadaljnja petina je izjavila, da ne bi kupili električnega vozila, dokler to ne bo edina možnost.

Fordova raziskava obenem kaže, da je sprejemanje potrošnikov ključna ovira, ki jo je treba premagati, poročilo Go Electric pa izpostavlja pomanjkanje informacij o tehnologijah električnih vozil. Večina – 61 odstotkov – voznikov, ki so sodelovali v anketi, na kateri temelji poročilo, je povedala, da nimajo dovolj informacij za utemeljeno odločitev glede nakupa električnega vozila.

Na vprašanje, kako prepričani so o tehnologijah električnih vozil, jih je več kot polovica odgovorila, da ne poznajo razlik med vrstami elektrificiranih vozil, štirje od petih pa prijatelju ne bi znali pojasniti delovanja in prednosti električnih vozil.

V prizadevanju za odpravo težav pri prehodu na elektrifikacijo bo Ford po informacijah o izkušnjah uporabnikov Go Electric nadaljeval s potujočimi predstavitvami po vsej državi, ki so jih lani morali prekiniti zaradi pandemije COVID-19. Načrtuje, da bo v naslednjih mesecih nagovoril vsaj pet milijonov ljudi, poleg tega pa pripravlja druge digitalne vire, s katerimi bodo potrošniki dobili odgovore na svoja vprašanja in pomisleke glede električnih vozil.

V sklopu novega poročila Go Electric je Ford izpostavil naslednje štiri ključne točke, glede katerih morajo ukrepati v Veliki Britaniji:

  1.     Celovit načrt: akcijski načrt, ki ga vodi vlada, z njim pa soglašajo vsi pomembni deležniki; določiti mora ‘kako’ in ‘kdaj’ izvesti prehod na elektrifikacijo.

 

  1.     Infrastruktura za polnjenje: polnilne postaje morajo biti dostopne vsem, prav tako morajo biti javne polnilnice po vsej državi in nobena regija ne sme biti zapostavljena.

 

  1.     Spodbujanje: potreba po celovitem režimu subvencioniranja tako nakupa kot uporabe, ki bo potrošnike spodbudil k sprejemanju povsem električnih in priključnih hibridnih tehnologij.

 

  1.     Informacije za vse: potrošniki so povedali, da nimajo dovolj informacij o električnih vozilih. To zahteva skupen napor vseh deležnikov, da potrošnikom zagotovijo zaupanje v tehnologije.

Celotno poročilo Go Electric si lahko ogledate tukaj.

# # #

Opomba za urednike: Ford je pooblastil neodvisno raziskovalno agencijo OnePoll, da izvede anketo z reprezentativnim vzorcem 2000 voznikov iz vse Velike Britanije. Raziskavo so opravili marca 2021, v njej pa so bile zajete različne teme, vključno z vprašanji kje bi polnili svoj avto, kaj mislijo o prihodnjih prepovedih avtomobilov z dizelskim in bencinskim motorjem, odločilnih dejavnikih pri nakupu avta, njihovem znanju o električnih vozilih in ali bi tudi samo kupili električno vozilo.

O družbi Ford Motor Company

Ford Motor Company (NYSE: F) je globalno podjetje s sedežem v Dearbornu v ameriški zvezni državi Michigan. Razvija, izdeluje, prodaja in zagotavlja servisno vzdrževanje za celotno paleto Fordovih osebnih vozil, poltovornjakov, športnih terencev in osebnih vozil – s čedalje večjim številom elektrificiranih različic – ter razkošnih modelov Lincoln; prav tako zagotavlja finančne storitve prek družbe Ford Motor Credit Company. Ford si prizadeva biti vodilno podjetje na področju elektrifikacije, mobilnostnih rešitev vključno z rešitvami za avtonomno vožnjo in storitev povezljivosti. V družbi Ford je po vsem svetu zaposlenih približno 186.000 ljudi.

Ford Velika Britanija je vodilni prodajalec osebnih in gospodarskih vozil v Veliki Britaniji že 44 oziroma 55 let zapored, Fiesta pa je najbolje prodajano vozilo v državi v zadnjih 12 letih. Velika Britanija je Fordov tretji največji globalni trg in predstavlja približno 30 odstotkov prodaje vseh Fordovih vozil v Evropi. Ford stavi vse na elektrifikacijo, saj bo njegova celotna paleta osebnih vozil povsem električna do leta 2030. Ford neposredno daje delo približno 7000 osebam v Veliki Britaniji, še več tisoč pa jih je zaposlenih v obsežnem omrežju trgovcev. Fordov britanski kampus v Duntonu v Essexu je sedež Fordove poslovne skupine za gospodarska vozila v Evropi, Fordovega podjetja za prodajo na britanskem trgu, Fordove bančne poslovalnice Ford Credit Europe in oddelka za razvoj pogonskih sklopov. Približno 85 odstotkov motorjev in menjalnikov, ki jih izdelajo v Veliki Britaniji, izvažajo v več kot 15 držav na šestih celinah. Skupna vrednost Fordovega izvoza je približno 2,5 milijarde funtov (pribl. 2,9 milijarde EUR) letno.

PR: SUMMIT MOTORS LJUBLJANA

Podobne objave