Dunajski taksiji kmalu električni

Z letom 2025 naj bi dovoljenje za obratovanje v Avstriji dobili le še taksiji z ničelnimi stopnjami emisij toplogrednih plinov. Več kot 99 odstotkov dunajskih taksijev trenutno še ni električnih, zato se je Dunaj priključil pilotnemu projektu, ki predvideva električne taksije in prav posebno tehnologijo polnjenja.

 

Graško podjetje Easelink je razvilo sistem polnjenja, s katerim želijo taksi podjetjem poenostaviti prehod na električne avtomobile. Sistem sta do sedaj podprli mesti Dunaj in Gradec. V prihodnjih dveh letih bodo na Dunaju tako postavili osem polnilnih mest in zagotovili 56 vozil, opremljenih s to tehnologijo. Voznik avtomobila ne priklopi na polnilnico, temveč bo avto, ki je na podvozju opremljen s spojnikom, zgolj s pritiskom na gumb povezal s polnilno ploščo na tleh.

»Plošča je v bistvu polnilna točka, ki se polni enako kot ostali polnilni stebri. Elektrika potuje iz omrežja in nato avtomatsko s plošče v avtomobil,« je povedal ustanovitelj podjetja Easelink Hermann Stockinger. S pomočjo te plošče bodo vozniki lahko taksi napolnili, ne da bi avto zapustili ali iskali električne polnilnice.

»Gre za inovativen projekt v mednarodnem prostoru, ki bi lahko trajnostno spremenil mestni promet. S prehodom na električne taksije pridobi tako mesto kot tudi njegovi prebivalci. Tako znižujemo količino izpustov in glasnost prometa, hkrati pa izboljšujemo kakovost zraka v našem lepem mestu,« je razložil dunajski mestni minister za finance in gospodarstvo Peter Hanke.

Pri projektu sodeluje tudi dunajsko energetsko podjetje Wien Energie, ki bo za polnilne plošče zagotavljalo elektriko iz obnovljivih virov. Ker je projekt šele v pilotni fazi, cena polnilnega sistema še ni znana. Prve polnilne plošče za taksije pa bodo na Dunaju postavili v tretjem okrožju.

PR: Eurocomm PR

 

Dodatne informacije: www.etaxi-austria.at

Projekt eTaxi Austria (dunajski mestni minister Peter Hanke, predsednik Dunajske gospodarske zbornice Walter Ruck in predsednik uprave Wien Energie Michael Strebl © Wien Energie/Christian Hofer

© Wien Energie/Christian Hofer

© Wien Energie/Christian Hofer

Podobne objave