Podjetje Volvo Cars je pričelo s proizvodnjo C40 Recharge v Gentu v Belgiji

Podjetje Volvo Cars je danes v proizvodnem obratu v Gentu v Belgiji začelo s proizvodnjo najnovejšega popolnoma električnega modela C40 Recharge.

 

C40 Recharge je drugi popolnoma električen avtomobil znamke Volvo Cars in je najnovejši v nizu novih povsem električnih avtomobilov, ki bodo predstavljeni v prihodnjih letih. Do leta 2030 želi podjetje Volvo Cars prodajati samo popolnoma električne avtomobile, kar je ena izmed najbolj ambicioznih strategij elektrifikacije v avtomobilski industriji. Prav tako naj bi do leta 2040 postala podnebno nevtralno podjetje.

 

Tovarna v Gentu, ena največjih v podjetju, je pionir pri napredku podjetja Volvo Cars k popolni elektrifikaciji. Proizvaja tudi XC40 Recharge, popolnoma električno različico nagrajenega kompaktnega avtomobila SUV podjetja in prvega popolnoma električnega modela podjetja Volvo Cars.

 

Podjetje Volvo Cars je znatno povečalo zmogljivost proizvodnje električnih avtomobilov v tovarni v Gentu na 135.000 avtomobilov na leto in že pričakuje, da bodo več kot polovico obsega proizvodnje tovarne leta 2022 predstavljali popolnoma električni avtomobili.

 

C40 Recharge je avtomobil, ki predstavlja našo prihodnost,“ je povedal Javier Varela, višji podpredsednik za industrijsko delovanje in kakovost pri podjetju Volvo Cars. „Naše proizvodne operacije in tesno sodelovanje z dobavitelji so ključni pri doseganju naših prihodnjih ambicij v smislu elektrifikacije in podnebne nevtralnosti. Naša tovarna v Gentu je pripravljena na povsem električno prihodnost in bo v prihodnjih letih pomemben del naše globalne industrijske mreže.“

 

C40 Recharge je zadnja manifestacija ambicij podjetja Volvo Cars za brezemisijsko prihodnost. Podjetje bo v prihodnjih letih predstavilo več dodatnih električnih modelov avtomobilov in si prizadeva, da bi 50 odstotkov svetovnega obsega prodaje že do leta 2025 sestavljali popolnoma električni avtomobili, preden bo do leta 2030 popolnoma električen celotni obseg prodaje.

 

Mejnik za novo poslovno strategijo podjetja, C40 Recharge, je na voljo na spletu prek spletnega mesta volvocars.com na izbranih trgih po vsem svetu. Kupci lahko vozilo naročijo iz udobja lastnega doma ali oddajo spletno naročilo skupaj s svojim prodajalcem.

 

Ob prevzemu novega C40 Recharge bo vsak kupec prejel priročno ponudbo za nego, vključno s postavkami, kot so servis, jamstvo, pomoč na cesti, pa tudi možnosti zavarovanja in polnjenja doma, če so na voljo.

 

C40 Recharge ponuja prednosti avtomobila SUV, vendar z nižjo in elegantnejšo obliko. Zadnji del C40 Recharge odlikuje osupljiva oblika zadnjega dela avtomobila, ki ustreza spodnji liniji strehe, nova oblika sprednjega dela pa predstavlja nov obraz električnih avtomobilov Volvo in vključuje žaromete z najsodobnejšo tehnologijo slikovnih pik.

 

V notranjosti C40 Recharge strankam ponuja visok položaj sedenja, ki ga ima večina voznikov avtomobilov Volvo najraje, medtem ko je na voljo z barvnimi in dekorativnimi možnostmi, ki so edinstvene za ta model avtomobila. To je tudi prvi model avtomobila Volvo, ki je popolnoma brez usnja.

 

Tako kot XC40 Recharge je tudi C40 Recharge opremljen z enim izmed najboljših informacijsko-razvedrilnih sistemov na trgu, ki je bil razvit skupaj z Googlom in temelji na operacijskem sistemu Android. Potrošnikom ponuja vgrajene Googlove aplikacije in storitve, na primer Google Assistant, Google Maps in Google Play.

 

Neomejeni podatki omogočajo vrhunsko povezljivost, C40 Recharge pa je zasnovan za brezžični sprejem posodobitev programske opreme. To pomeni, da se bo po izstopu iz tovarne sčasoma še izboljševal.

 

Pogon je sestavljen iz dveh elektromotorjev, enega na sprednji in enega na zadnji osi, ki ju poganja 78-kWh baterija, ki jo je mogoče hitro napolniti, in sicer od 10 do 80 odstotkov v približno 40 minutah. Zagotavlja predvideni doseg približno 440 km.

 

 

  • Opisane funkcije so lahko opcijske. Specifikacije vozila in natančna ponudba za stranke pa se lahko razlikujejo od države do države ali pa (še) niso na voljo na vseh trgih.

  • Čas polnjenja je odvisen od dejavnikov, kot so zunanja temperatura, trenutna temperatura baterije, oprema za polnjenje, stanje baterije in stanje avtomobila.

  • Doseg glede na realen vozni cikel WLTP v nadzorovanih pogojih za nov avtomobil. Realni doseg se lahko razlikuje. Številke temeljijo na predhodnem cilju. Končno certificiranje avtomobila je v teku.

  • Google, Android, Google Play in Google Maps so blagovne znamke podjetja Google LLC.

  • Podatki za potrošnike so na voljo na naslednji spletni strani: https://www.volvocars.com/intl/v/cars/c40-electric

 

——————————-

 

Volvo Car Group v letu 2020

V poslovnem letu 2020 je Volvo Car Group zabeležil dobiček iz poslovanja v višini 8.5 BSEK (14.3 BSEK v letu 2019). Prihodki v tem obdobju so znašali 262.8 BSEK (274.1 BSEK). V celotnem letu 2020 je svetovna prodaja dosegla 661.713 (705.452) avtomobilov, kar je 6,2 odstotka manj kot v letu 2019.

 

O Volvo Car Group

Volvo Cars je bil ustanovljen leta 1927. Danes je ena najbolj znanih in uglednih blagovnih znamk na svetu s prodajo 661.713 avtomobilov v letu 2020 v približno 100 državah. Volvo Cars je od leta 2010 v lasti kitajskega holdinga Zhejiang Geely Holding.

 

Od decembra 2020 naprej je Volvo Cars v povprečju zaposloval približno 40.000 (41.500) delavcev, zaposlenih za polni delovni čas. Sedež podjetja Volvo Cars, razvoj izdelkov, trženje in administracija se v glavnem nahajajo v Göteborgu na Švedskem. Sedež podjetja Volvo Cars za azijsko-pacifiško regijo se nahaja v Šanghaju, za Ameriki pa v Mahwahu, NJ. Glavne tovarne za proizvodnjo avtomobilov se nahajajo v Göteborgu (Švedska), Gentu (Belgija), Južni Karolini (ZDA), Chengduju in Daqingu (Kitajska).

 

V skladu s svojim poslanstvom podjetja želi Volvo Cars strankam zagotoviti svobodo gibanja na oseben, trajnosten in varen način. To poslanstvo se odraža v številnih poslovnih ambicijah: na primer, do sredine tega desetletja želi, da bodo polovico njegove svetovne prodaje predstavljala povsem električna vozila, polovica prodaje bo na spletu, polovica njegove programske opreme pa lastna. Volvo Cars je prav tako zavezan nenehnemu zmanjševanju emisij ogljika s ciljem, da bi do leta 2040 postal podnebno nevtralno podjetje.

 

Ključne besede:

oblika, trajnost, gradiva za medije, elektrifikacija, C40

Opisi in dejstva v tem gradivu za medije se nanašajo na mednarodno ponudbo avtomobilov Volvo Cars. Opisane funkcije so lahko opcijske. Specifikacije vozil se lahko razlikujejo od države do države in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Odnosi z mediji Volvo Cars, VCAG d.o.o.

Podobne objave