Tržni delež družbe Toyota Motor Europe se je v prvih devetih mesecih povečal na rekordnih 6,7 %

YARIS

Rast prodaje v družbi Toyota Motor Europe (TME) se nadaljuje, saj je v prvih devetih mesecih prodala 864.904 vozil in s tem povečala svoj tržni delež na rekordnih 6,7 %, kar je za 0,6 odstotne točke več kot leto prej

Rekordno povpraševanje kupcev po hibridnih električnih vozilih, ki zdaj predstavljajo 59 % celotne prodaje v Evropi

Nizke vrednosti emisij, ponudba različnih tehnologij in uvedba modelov Yaris Cross hibrid ter Lexus NX hibrid in Plug-in hibrid

Toyota Motor Europe (TME) je danes poročala o prodaji 864.904 vozil znamke Toyota in Lexus v prvih treh četrtletjih 2021, kar pomeni 21-odstotno rast na letni ravni in 3 % več v primerjavi z letom 2019. V tem obdobju je bila družba TME precej boljša od celotnega trga in je ohranila zagon rasti, zaradi katerega se je njen tržni delež povzpel na rekordnih 6,7 %, kar je za 0,6 odstotne točke več kot leto prej. Prodaja tehnološke električne serije vozil družbe TME je še hitreje naraščala, pri čemer se je prodaja hibridnih električnih vozil povečala za 36 % in dosegla 59 % vseh vozil. Toyota je ohranila položaj druge najbolje prodajane znamke osebnih vozil v Evropi, in sicer s 6,4-odstotnim tržnim deležem, kar je za 0,7 odstotne točke več kot v enakem obdobju lani.

»Ti rezultati kažejo, da ohranjamo močno rast. Z uvedbo modelov Yaris Cross hibrid ter Lexus NX hibrid in Plug-in hibrid še naprej širimo ponudbo naših električnih vozil z nizkimi vrednostmi emisij. Naročila so še vedno rekordno visoka, vendar tudi mi nismo imuni na motnje v oskrbi, ki so prizadele celotno avtomobilsko industrijo. Smo pred izzivom, ko skušamo zadovoljiti povpraševanje po naših izdelkih,« je dejal Matt Harrison, predsednik in izvršni direktor Toyota Motor Europe.

Blagovne znamke in uspešnost modelov

Obseg prodaje pri Toyoti se je med januarjem in septembrom 2021 povečal za 21 % na 805.181 prodanih vozil, pri čemer je njen tržni delež znašal 6,4 %, kar je za 0,7 % več kot leto prej na področju osebnih vozil. Med najbolj prodajanimi modeli so Yaris, Corolla in RAV4, ki predstavljajo 57 % vseh prodanih vozil, pri čemer je delež hibridnih električnih vozil skupaj znašal 78 %. Skupni delež Toyotinih hibridnih vozil se je v primerjavi s prejšnjim letom povečal za 38 % na 470.712 prodanih vozila, kar predstavlja 59 % mešanice vozil te znamke.

Lexus je v tem obdobju prodal 59.723 primerkov, kar predstavlja 17-odstotno rast prodaje na letni ravni. Pestra paleta športnih terencev z modeli RX, NX, UX, GX in LX je predstavljala 86 % celotne prodaje, pri čemer je delež hibridnih športnih terencev znašal 60 %. Največjo rast prodaje na letni ravni smo dosegli z modeli LC (+113 %), LS (+41 %) in UX (+40 %) z novim baterijskim električnim modelom UX 300e. Z uvedbo novega športnega terenca NX v hibridni električni različici in Plug-in hibridni električni različici je bila ponudba znamke še dodatno okrepljena.

Rezultati TME od januarja do septembra 2021:

Celotni obseg prodaje: 864.904 (+21 % na letni ravni)

Tržni delež: 6,7 % (+0,6 % na letni ravni)

Skupno št. prodanih hibridov: 507.987 (+36 % na letni ravni)

Delež hibridnih vozil: Zahodna Evropa: 70 % – Vzhodna Evropa*: 28 % – skupaj: 59 %

Toyotini rezultati od januarja do septembra 2021:

Skupno št. prodanih vozil Toyota: 805.181 (+21 % na letni ravni)

Najbolje prodajana vozila: Corolla (163.872); Yaris (162.078); RAV4 (130.630)

Najbolje prodajani hibridi: Yaris (130.986); Corolla (129.895); Toyota C-HR (91.454)

Skupno št. prodanih hibridov: 470.712 (+38 % na letni ravni)

Delež hibridnih vozil: Zahodna Evropa: 69 % – Vzhodna Evropa*: 28 % – skupaj: 58 %

Lexusovi rezultati od januarja do septembra 2021:

Skupno št. prodanih vozil Lexus: 59.723 (+17 % na letni ravni)

Najbolje prodajana vozila: NX (16.931); UX (16.839); RX (14.431)

Najbolje prodajani hibridi: UX (14.394); NX (12.090); RX (4.713)

Skupno št. prodanih hibridov: 37.266 (+14 % na letni ravni)

Delež hibridnih vozil: Zahodna Evropa: 93 % – Vzhodna Evropa*: 8 % – skupaj: 62 %

(1) Toyota Motor Europe pokriva trge vseh držav zahodne, osrednje in vzhodne Evrope, vključno s Turčijo, Rusijo in Izraelom, ter številne trge osrednje Azije (Armenija, Azerbajdžan, Gruzija in Kazahstan).

*Pod Vzhodno Evropo spadajo Rusija, Kazahstan, kavkaške države, Ukrajina, Turčija in Izrael.

(2) Podatki EU glede izpustov C02 se nanašajo na povprečne emisije vozil, registriranih v EU-28, na Islandiji in Norveškem. Referenca na doseganje ciljev se nanaša na prodajo Toyotinih in Lexusovih vozil na podlagi predhodnih internih podatkov pred redno objavo uradnih podatkov Evropske komisije.

Za slike in številke prodaje po posameznih modelih, prosim, obiščite http://newsroom.toyota.eu/.

PR Toyota Adria d.o.o.

Podobne objave