Concept Recharge vizualizira pot družbe Volvo Cars k trajnostni mobilnosti

Volvo Concept Recharge, Exterior left side

Volvo Concept Recharge, Interior seats

 

Povsem električni Concept Recharge, imenovan tudi kot manifest prihodnosti družbe Volvo Cars, ne predstavlja samo nove zasnove oblikovnega jezika in strategije za proizvode družbe.

 

Družba Volvo Cars namreč s Concept Recharge nazorno začrtuje pot, ki ji bo sledila na vseh področjih razvoja povsem električnih vozil za zmanjšanje ogljičnega odtisa svoje družine vozil in organizacije kot celote. Volvo Cars načrtuje, da bo leta 2030 na trg pošiljal samo povsem električne modele, do leta 2040 pa namerava doseči podnebno nevtralnost in vzpostaviti krožni poslovni model. 

 

Z uporabo trajnostnih materialov v notranjosti vozila, namestitvijo pnevmatik iz recikliranih in obnovljivih materialov, izboljšanjem aerodinamičnih lastnosti in z drugimi ukrepi lahko družba Volvo Cars že s samo zasnovo vozila naredi ogromno za zmanjšanje lastnih emisij ogljika.

 

Volvo Cars verjame, da lahko s temi koraki in uporabo čiste energije v celotni razogljičeni dobavni verigi, proizvodnem postopku in fazi uporabe vozila zmanjša vrednosti CO2 v življenjskem ciklu vozila za 80 odstotkov v primerjavi z modelom Volvo XC60 z leta 2018, pri tem pa ohrani specifično premium kakovost, po kateri slovijo vozila znamke Volvo.

 

To pomeni, da bi imel Concept Recharge v življenjskem ciklu skupno vrednost CO2 manjšo od 10 ton ob izključni uporabi energije iz obnovljivih virov.

 

»Zdaj, ko vstopamo v dobo električnih vozil, je ključnega pomena doseg s povsem napolnjeno baterijo,« je dejal Owen Ready, vodja področja oblikovanja strategije in blagovne znamke. »Najenostavneje bi bilo dodati več baterij, vendar to ni enako kot povečati posodo za gorivo pri vozilih na konvencionalni pogon – več baterij pomeni večjo maso in večji ogljični odtis. Da povečamo doseg, moramo tako povečati splošno učinkovitost. Z modelom Concept Recharge smo poskusili uravnotežiti razmerje med učinkovitostjo in željo po enaki prostornosti, udobju in doživetju v vožnji, ki jih ponujajo današnja vozila SUV.«

 

Družba Volvo Cars je vodilna, ko gre za obdelavo in uporabo trajnostnih in naravnih materialov v vozilih, in Concept Recharge je še en dokaz predanosti k uresničevanju tega cilja.

 

Notranjost je bogata s trajnostnimi materiali, tako naravnimi kot recikliranimi, kot so odgovorno pridobljena švedska volna, okolju prijazne tkanine in lahki kompozitni materiali, izdelani iz naravnih virov.

 

Odgovorno pridobljena švedska volna je preoblikovana v povsem naravno zračno blago brez dodatkov. Ta topel in mehak material se uporablja za naslone sedežev in zgornji del instrumentne plošče. Tla in spodnji deli vrat so obdani s sijajno oblogo, izdelano iz 100 % volne.

 

Sedežne blazine in vratne površine, ki se jih pogosto dotikamo, so izdelane iz okolju prijaznega materiala, ki vsebuje vlakna Tencel™ iz celuloze. Ta se ponaša z izjemno trpežnostjo in je mehak na dotik. Z vlakni tkanine Tencel, izdelanimi v zelo energijsko in vodno varčnem postopku, lahko oblikovalci družbe Volvo zmanjšajo uporabo plastike pri izvedbi delov notranjosti.

 

Za naslonjala sedežev, vzglavnike in tudi volanski obroč je izbran material, imenovan Nordico, ki ga izdeluje družba Volvo Cars. Gre za mehak material, ki je zasnovan na naravni osnovi z dodatkom recikliranih snovi iz trajnostnih gozdov Švedske in Finske in se ponaša s 74 odstotkov manjšim ogljičnim odtisom v primerjavi z usnjem.

 

Drugi elementi notranjosti vozila Concept Recharge, npr. spodnji prostori za shranjevanje, hrbtna stran vzglavnikov in naslonjala za noge uporabljajo laneni kompozitni material, ki ga je razvila družba Volvo Cars v sodelovanju z dobavitelji. Pri izdelavi se vlakna lanenih semen zmeša s kompozitnimi materiali za zagotavljanje močnega in lahkotnega ter obenem privlačnega in naravnega videza.

 

Sprednji in zadnji odbijač kot tudi vstopne letve prav tako sestavlja laneni kompozitni material. Njegova uporaba v notranjosti in zunanjosti tako bistveno zmanjšuje število plastičnih elementov.

 

»S Concept Recharge smo ustvarili udoben in funkcionalen družinski prostor,« je povedala Lisa Reeves, vodja oddelka za notranje oblikovanje. »Kabina ponuja prefinjene oblike zaradi uporabe naravnih materialov in stilno usklajenih tekstur in tonov, ki odražajo brezčasno eleganco premium skandinavske oblike.«

 

Ker motor z notranjim zgorevanjem prepušča svoje mesto povsem električnem pogonskem sklopu, so pnevmatike še bolj pomembne. Ne samo, da so ključne za varnost, prav tako precej prispevajo k dosegu vozila. To pomeni, da morajo biti pnevmatike za električna vozila v tehnološkem smislu vedno vrhunske.

 

Zato je Concept Recharge opremljen s posebnimi pnevmatikami znamke Pirelli, ki ne vsebujejo mineralnega olja, njihova sestava pa vključuje 94 odstotkov brezfosilnih materialov, vključno z recikliranimi in obnovljivimi, kot so naravna guma, silicij, rajon in naravna smola. To kaže na krožni pristop družb Volvo Cars in Pirelli s poudarkom na zmanjševanju porabe virov in okoljskega vpliva.

 

Concept Recharge – poleg trajnostno pridobljenih materialov, električnega pogonskega sklopa in posebnim pnevmatik – prav tako izboljšuje okoljsko verodostojnost vozil SUV, in sicer z učinkovitostjo in aerodinamiko. 

 

Družba Volvo Cars je s Concept Recharge začrtala prihodnost aerodinamike. Vozilo je opremljeno z inovativnimi aerodinamičnimi elementi, kot so oblikovni detajli zunanjosti za uglajen pretok zraka, nova zasnova koles, nižja streha in bolj pokončen zadek.

 

S tem Concept Recharge povzema klasično obliko SUV in izboljša pretok zraka za daljši doseg, obenem pa ponuja izjemne možnosti na področju uporabe prostora, ki so značilne za električno vozilo z nižjim dnom. 

 

»Ker je povpraševanje po modelih SUV vse večje, smo odločeni izdelovati vozila, ki ponujajo enako stopnjo varnosti in udobja, pri tem pa zmanjšati okoljski vpliv,« je povedal Owen Ready.

 

——————————-

 

Volvo Car Group v letu 2020

V poslovnem letu 2020 je Volvo Car Group zabeležil dobiček iz poslovanja v višini 8.5 BSEK (14.3 BSEK v letu 2019). Prihodki v tem obdobju so znašali 262.8 BSEK (274.1 BSEK). V celotnem letu 2020 je svetovna prodaja dosegla 661.713 (705.452) avtomobilov, kar je 6,2 odstotka manj kot v letu 2019.

 

O Volvo Car Group

Volvo Cars je bil ustanovljen leta 1927. Danes je ena najbolj znanih in uglednih blagovnih znamk na svetu s prodajo 661.713 avtomobilov v letu 2020 v približno 100 državah. Volvo Cars je od leta 2010 v lasti kitajskega holdinga Zhejiang Geely Holding.

 

Od decembra 2020 naprej je Volvo Cars v povprečju zaposloval približno 40.000 (41.500) delavcev, zaposlenih za polni delovni čas. Sedež podjetja Volvo Cars, razvoj izdelkov, trženje in administracija se v glavnem nahajajo v Göteborgu na Švedskem. Sedež podjetja Volvo Cars za azijsko-pacifiško regijo se nahaja v Šanghaju, za Ameriki pa v Mahwahu, NJ. Glavne tovarne za proizvodnjo avtomobilov se nahajajo v Göteborgu (Švedska), Gentu (Belgija), Južni Karolini (ZDA), Chengduju in Daqingu (Kitajska).

 

V skladu s svojim poslanstvom podjetja želi Volvo Cars strankam zagotoviti svobodo gibanja na oseben, trajnosten in varen način. To poslanstvo se odraža v številnih poslovnih ambicijah: na primer, do sredine tega desetletja želi, da bodo polovico njegove svetovne prodaje predstavljala povsem električna vozila, polovica prodaje bo na spletu, polovica njegove programske opreme pa lastna. Volvo Cars je prav tako zavezan nenehnemu zmanjševanju emisij ogljika s ciljem, da bi do leta 2040 postal podnebno nevtralno podjetje.

 

Ključne besede: 

Concept ReChrage, konceptna vozila, trajnost, sporočila za javnost, elektrifikacija 

Opisi in dejstva v tem sporočilu za javnost se nanašajo na mednarodne modelne serije vozil družbe Volvo Cars. Opisani elementi so lahko del dodatne opreme. Specifikacije vozil se lahko razlikujejo med državami in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

 

PR: Volvo

Podobne objave