FORD RANGER NASLEDNJE GENERACIJE PRINAŠA VISOKOTEHNOLOŠKE FUNKCIJE, PAMETNO POVEZLJIVOST, IZBOLJŠANE ZMOGLJIVOSTI IN VSESTRANSKOST ZA DELO, DRUŽINO IN ZABAVO

Foto: Ford

 

 

Dunton, Velika Britanija, 24. novembra 2021 – Ford je razburkal svet pickupov in razkril najpametnejšega, najbolj vsestranskega in najzmogljivejšega Rangerja doslej. Takšnega partnerja si bodo kupci pickupov še bolj želeli.

 

Na podlagi dolgoletnega strokovnega znanja o poltovornjakih in temeljitega razumevanja njihovih uporabnikov je Ford v sodelovanju s strankami po vsem svetu ustvaril vozilo, ki bo s svojo zanesljivostjo pri poslovanju, družinskem življenju in pustolovščinah navduševalo lastnike naslednje generacije Rangerja.

 

“Z Rangerjem imamo že desetletja veliko razširjeno družino,” je povedal Jim Farley, predsednik in glavni izvršni direktor družbe Ford Motor Company. “Ta model je bil vedno zaupanja vreden partner lastnikov manjših podjetij, kmetov, družin, pustolovcev, upraviteljev flot gospodarskih vozil in številnih drugih uporabnikov na več kot 180 trgih po vsem svetu. Z novim Rangerjem smo dočakali poseben trenutek. To ni le izdelek, ki bo všeč našim strankam, navduševal bo z izkušnjo vsestranske uporabnosti v vsakem trenutku, ta pa nam bo pomagala zgraditi trdne in trajne odnose z uporabniki. To je srednje velik pickup, ki ga bodo ljudje želeli imeti in uživati v vožnji z njim.”

 

Naročila za novo generacijo Rangerja bodo v Evropi začeli sprejemati v drugi polovici leta 2022, dobave kupcem pa bodo sledile v začetku leta 2023. Trenutni Ranger je vodilni model v segmentu pickupov v Evropi in je pred kratkim dosegel nov rekord v prodaji od začetka leta do konca septembra, saj so prodali kar 45.539 vozil, njegov tržni delež pa znaša 39,9 odstotka.2

 

“Ranger je z rekordno prodajo v Evropi čedalje bolj uspešen,” je dodal Hans Schep, generalni direktor za gospodarska vozila pri Fordu Evropa. “Najpametnejši, najzmogljivejši in najbolj vsestranski Ranger doslej bo zagotavljal še več moči in sloga, ki ju kupci tako cenijo.”

 

Živeti kot Ranger

 

“V novo generacijo Rangerja smo vgradili res veliko, da bi lastnike navdušili za to, kar radi počnejo, in s funkcijami, ki jih spodbujajo k raziskovanju novih obzorij,” je povedal Gary Boes, direktor upravljanja linije izdelkov v globalni proizvodnji pickupov. “Tudi mi smo lastniki pickupov in ta strast do Rangerjevega življenjskega sloga se kaže v strasti do izdelka. Navsezadnje želimo, da bi izkušnje s pickupom našim strankam omogočile in izboljšale njihov življenjski slog.”

 

Ford temu pravi “živeti kot Ranger” in s tem se strinja vsak oblikovalec in inženir, ki sodeluje pri ustvarjanju nove generacije Rangerja.

 

Projekt nove generacije Rangerja je vodil Fordov center za razvoj izdelkov v Avstraliji. Njegova mednarodna ekipa predanih oblikovalcev in inženirjev je sodelovala z ekipami po vsem svetu, da bi ne le vključili najnovejšo Fordovo tehnologijo, zmogljivosti in varnost, temveč tudi zasnovali in preizkusili Rangerja po Fordovih najstrožjih standardih.

 

“Ekipa je bila osredotočena na en sam cilj – da bi bil ta Ranger najtrpežnejši in najzmogljivejši, kar smo jih ustvarili doslej,” je dejal Graham Pearson, direktor programa Ranger. “Prestati je moral enega najbolj izčrpnih globalnih programov testiranja in dokler nismo bili prepričani, da je to zares čvrst Ford – Built Ford Tough –, si nismo privoščili počitka.”

 

Nov videz, nove zmogljivosti

 

Pri razvoju novega robustnega videza naslednje generacije Rangerja so bile ključne pripombe uporabnikov. Ford je veliko časa posvetil lastnikom po vsem svetu. Opravil je več kot 5000 intervjujev in izvedel več deset delavnic za stranke, da bi razumel, kako stranke uporabljajo svoje pickupe ter kaj želijo in pričakujejo od novega Rangerja.

 

Vizualno je nova generacija Rangerja drzna in samozavestna, z izrazito zunanjo podobo, ki si deli Fordov globalni DNK oblikovanja pickupov. Oblikovanju dajeta pečat odločna nova maska in značilna žarometa s svetili v obliki črke C spredaj, medtem ko prefinjena bočna linija od pokrova motornega prostora do kesona vključuje drznejše blatnike, ki Rangerju zagotavljajo samozavestno držo. Ford Ranger prvič ponuja matrične žaromete LED. Zadaj so luči oblikovane skladno z značilno grafiko na sprednjem delu. V notranjosti je kabina, ki se prav nič ne razlikuje od osebnega avtomobila, še prestižnejša ter navduši z uporabo vrhunskih na otip mehkih materialov in z izrazitim navpično postavljenim sredinskim zaslonom na dotik s Fordovim sistemom za povezljivost in razvedrilo SYNC™ 4.3

 

“Stranke so nam povedale, da mora Ranger izstopati s čvrstim videzom in da mora vzbujati zaupanje,” je povedal Max Tran, glavni Rangerjev oblikovalec. “Bili so zelo jasni glede tega, kakšen mora biti Ranger, tako glede videza kot glede občutka, ki ga vzbuja.”

 

Pod novo karoserijo se skriva izboljšano podvozje, ki zagotavlja 50 mm daljšo medosno razdaljo in 50 mm širši kolotek kot pri prejšnjem Rangerju. Hidroformirana struktura sprednjega dela ustvari več prostora za novi motor V6 in pomaga, da je Ranger pripravljen na uporabo drugih pogonskih tehnologij v prihodnosti. Prav tako odpira sprednji del pickupa, kar omogoča večji pretok zraka do hladilnika, ki pomaga ohranjati nizke delovne temperature pri vleki ali prevozu težkih tovorov.

 

Novi pogonski sklopi

 

Kupci so želeli imeti na izbiro več moči in navora za vleko težkih tovorov in ekstremne terenske vožnje, zato je ekipa dodala Fordov preizkušeni 3,0-litrski turbodizelski motor V6 in ga razvila za uporabo z Rangerjem. To je eden od treh turbodizelskih motorjev, ki bodo na voljo ob začetku prodaje.1

 

“3,0-litrski turbodizelski V6 res navduši,” je dejala Pritika Maharaj, vodja programa Ranger. “Ko vozite Rangerja s turbodizelskim motorjem V6, imate občutek, da gre za veliko večji pickup. Prevzame občutek izjemne zmogljivosti z neskončno močjo in navorom, kar je točno to, kar so želele naše stranke.”

 

Naslednja generacija Rangerja bo na voljo tudi z izbiro preverjenih 2,0-litrskih vrstnih štirivaljnih dizelskih motorjev z enojnim ali dvojnim turbopolnilnikom (Bi-Turbo). Z enojnim turbopolnilnikom je motor na voljo v dveh različnih stopnjah zmogljivosti ter zagotavlja moč, navor in varčno porabo goriva,1 kar je zelo pomembno za lastnike malih podjetij ali voznih parkov gospodarskih vozil. Motor Bi-Turbo je izpopolnjena, zmogljivejša različica za uporabnike, ki želijo več moči, a vseeno želijo ohraniti varčno porabo goriva.1

 

“Vemo, da naše stranke izkoristijo svoje Rangerje do skrajnosti, zato jih tako tudi preizkušamo. Na vse možne načine se prepričamo, da bo Ranger vedno znova izpolnil vsa pričakovanja in želje naših strank,” je dodala Maharajeva.

 

Izboljšana vožnja in upravljanje

 

Da bi razvili vožnjo in vodljivost, kakršni pričakujemo od pickupa, ki ga stranke uporabljajo za različna dela, družinske vožnje in zabavo, so se inženirji osredotočili na osnove.

 

“Imamo res širok spekter strank,” je povedal Pearson. “Na eni strani so lastniki malih podjetij, ki iščejo zelo delovno usmerjeno prevozno sredstvo. Želijo tradicionalni dvokolesni pogon, enojno kabino in tovorni keson za prevoz različnega blaga.”

 

“Na ekstremno drugi strani so resni terenski vozniki, ki svoje Rangerje na vzdržljivostnih dirkah, kot je reli Dakar, potisnejo do skrajnih meja. Nova generacija Rangerja bo izpolnila potrebe strank na obeh polih – pa tudi vseh vmes.”

 

Inženirji so sprednji kolesi premaknili za 50 mm naprej – zaradi boljšega vstopnega kota – in ju obenem za boljše obvladovanje terena pomaknili navzven, kar oboje izboljša izkušnjo terenske vožnje. Prav tako so amortizerje zadnjega vzmetenja premaknili navzven iz vodil okvirja, da bi voznikom in potnikom omogočili boljšo vožnjo tako na cesti kot na terenu, ne glede na to, ali prevažajo težak tovor za delo ali pa se z družino odpravljajo na večerjo.

 

“Pri novi generaciji Rangerja smo povečali obseg nastavitev, da bo našim strankam na voljo najboljše iz obeh svetov – geslu Built Ford Tough smo dodali še Plus –, tako da imate na voljo zmogljivost, vzdržljivost in trpežnost, po katerih slovijo Fordovi pickupi, ter udobje in osebnemu avtomobilu podobno vožnjo, ki odlikujeta Rangerja,” je dejal Pearson.

 

Kupci bodo lahko izbirali med dvema sistemoma štirikolesnega pogona – elektronskim z možnostjo izbire med vožnjo in naprednim novim sistemom stalnega štirikolesnega pogona s pomirjujočim načinom ‘nastavi in pozabi’, ki je zasnovan za zmogljivost, ko in kjer jo uporabniki potrebujejo. Reševanje na terenu je olajšano z izrazitima dvojnima obročkoma za vleko v sprednjem odbijaču.

 

Notranjost, osredotočena na uporabnika

 

Stranke so želele prilagodljiv in sodoben kokpit, ki poskrbi tako za delovne kot za družinske obveznosti. Tako lahko Ranger služi kot delovni prostor in zatočišče, saj zagotavlja pametne in povezane funkcije z več udobja in možnosti shranjevanja kot kdaj koli prej.

 

“Vemo, da naše stranke iščejo pameten in funkcionalen notranji prostor, v katerem se bodo udobno počutile. Zato smo ga začeli oblikovati z visoko stopnjo dobro integrirane tehnologije, pametnim funkcionalnim shranjevanjem in vizualnimi potezami, da okolje navduši z občutkom udobja in prostornosti,” je povedal Tran.

 

Srce Rangerjeve izkušnje povezljivosti je velik 10,1- ali 12-palčni zaslon na dotik na sredinski konzoli. Ta dopolnjuje popolnoma digitalno instrumentno ploščo in je povezan z najnovejšim Fordovim sistemom SYNC™ 4, ki je pripravljen za uporabo z glasovnim upravljanjem sistemov za komunikacije, razvedrilo in informacije. Poleg tega je na voljo tovarniško vgrajeni modem FordPass Connect,4 ki v povezavi z aplikacijo FordPass™ omogoča povezljivost na poti,5 tako da lahko uporabniki ostanejo povezani s svojim svetom. FordPass izboljša izkušnjo lastništva s funkcijami, kot so daljinski zagon,6 preverjanje stanja vozila ter možnost daljinskega zaklepanja in odklepanja prek mobilne naprave.

 

Številni tradicionalni gumbi za upravljanje načina vožnje so se z armaturne plošče in sredinske konzole preselili na poseben prikaz na zaslonu SYNC™. Z enim pritiskom na gumb lahko vozniki preidejo na Rangerjev namenski zaslon za vse terenske in vozne načine, kjer lahko spremljajo pogonski sklop, kot krmiljenja, kote nagiba in naklona vozila ter druge kontrolne elemente.

 

Zaslon je povezan tudi s 360-stopinjsko kamero,7 ki omogoča preprosto parkiranje v utesnjenih mestnih prostorih ali pomaga pri premagovanju posebej zahtevnega terena med raziskovanjem. Poleg tega lahko kupci prek zaslona na dotik ali aplikacije FordPass upravljajo Rangerjev novi sistem zunanje osvetlitve, kar pomeni, da jim ni treba delati, kampirati ali kar koli početi v temi. Rangerjeva tehnologija je obenem pripravljena na prihodnost, saj vgrajeni modem FordPass Connect omogoča brezžične posodobitve programske opreme Ford Power-Up.

 

“V notranjosti vas bo navdušila oprema, ki omogoča tako delo kot zabavo. Novi elektronski menjalnik s kratkim hodom je osrednji element postavitve in je še en primer, kako so stranke vodile naše odločitve,” je dodal Tran. “Stranke so vzljubile elektronski menjalnik – všeč sta jim bila njegov tehnološko napredni videz in intuitivna uporaba.”

 

Oblikovalska ekipa je poskrbela tudi za pametno shranjevanje in uporabne funkcije za lastnike. Na voljo niso le mesta za shranjevanje telefona ali njegovo brezžično polnjenje (pri združljivih napravah),8 temveč tudi velik predal v sredinski konzoli, kamor lahko pospravite različne stvari. Poleg tega so žepi v vratih prostornejši, široka armaturna plošča skriva zgornji predal pred sovoznikom, pod zadnjimi sedeži in za njimi pa so nameščeni predali za shranjevanje.

 

Izdelan za še večjo storilnost z boljšim dostopom in bolj funkcionalnim prostorom

 

“Ko smo se srečali s strankami in opazovali, kako se vzpenjajo na keson, smo videli veliko priložnost za izboljšave,” je povedal Anthony Hall, vodja inženiringa za vozila Ranger. “Nekateri so stopili na pnevmatiko in nato splezali čez stranico pickupa ali se dvignili tako, da so se oprli na odprta zadnja vrata.”

 

To je bil navdih za izdelavo integrirane stranske stopnice za zadnjimi pnevmatikami naslednje generacije Rangerja, ki zagotavlja čvrstejši in stabilnejši način za dostop do kesona. Poleg tega je Rangerjeva ekipa poskrbela, da je na kesonu možno namestiti in varno prevažati različne vrste tovora.

 

“Razširitev vozila za 50 mm se morda ne zdi veliko, vendar pomeni veliko razliko, zlasti pri kesonu. To pomeni, da bodo uporabniki lahko nakladali predmete, ki predstavljajo osnovo za njihovo delo, na primer vezane plošče za gradbeništvo ali palete polne velikosti,” je dejal Hall.9

 

Med dodatne premišljene, na uporabnika osredotočene poteze sodi tudi nova, trpežna plastična obloga kesona, ki pomaga pred poškodbami zaščititi tako pickupov keson kot kolena lastnikov, ki klečijo na jeklenem dnu kesona. Dodatne točke za privezovanje tovora – na močnih jeklenih cevnih vodilih – zagotavljajo priročno možnost za zavarovanje tovora. Čvrsti, prilagodljivi pokrovi ob stranicah kesona in na celotni širini zadnjih vratc kesona skrivajo konstrukcijske pritrdilne točke za prekrivala in drugo dodatno opremo iz poprodajnega programa.

 

Poleg tega Ranger ponuja nov sistem za upravljanje tovora, zasnovan s predelnimi ploskvami za shranjevanje predmetov različnih velikosti – na primer lesa ali zabojčkov za orodje. Lastniki lahko ustvarijo tudi manjše predale za shranjevanje predmetov, ki bi jih sicer morali spraviti v kabini: to jim omogoča sistem izjemno močnih vzmetnih zatičev, ki jih pritrdijo na vodila, privita na vsaki strani tovornega prostora. Zadnja vrata kesona lahko služijo tudi kot mobilna delovna miza z vgrajenim ravnilom in žepi za objemke, ki uporabniku omogočajo merjenje, pritrditev in rezanje gradbenih materialov.

 

Zunanja osvetlitev – upravljati jo je možno prek zaslona SYNC™ v kabini ali aplikacije FordPass – zagotavlja 360-stopinjsko osvetlitev okoli vozila, kar strankam omogoča boljšo vidljivost. Osvetlitev tovornega prostora je na voljo pod levim in desnim vodilom ter zagotavlja veliko svetlobe za dokončanje del, ko se zmrači, ali iskanje stvari na kesonu ponoči.

 

Dodatna oprema, ki vam pomaga pri prilagajanju

 

Kupci v Evropi bodo lahko že od začetka prodaje svojega novega Rangerja prilagodili z več kot 150 tovarniško podprtimi dodatki za delo, mestno uporabo in pustolovščine. Mednje sodijo tudi dodatki, razviti v sodelovanju s svetovno terensko legendo, podjetjem ARB 4×4.

 

Naslednjo generacijo Rangerja bodo od leta 2022 izdelovali v Fordovih tovarnah na Tajskem in v Južni Afriki, drugi trgi pa bodo objavljeni pozneje.

 

# # #

 

1 Uradno homologirani podatki o porabi goriva in emisijah CO2 bodo objavljeni pred začetkom prodaje. Navedena poraba goriva/energije, emisije CO2 in doseg z električnim pogonom po WLTP so določeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (ES) 715/2007 in (EU) 2017/1151. Uporabljeni standardni preskusni postopki omogočajo primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci.

 

2 Ford Evropa poroča o prodaji vozil na 20 evropskih tradicionalnih trgih, v katere so vključene naslednje države: Avstrija, Belgija, Češka republika, Danska, Finska, Francija, Grčija, Irska, Italija, Madžarska, Nemčija, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugalska, Romunija, Španija, Švedska, Švica in Velika Britanija.

 

Ne dopustite motenj med vožnjo! Če je le možno, uporabite glasovno upravljanje in med vožnjo ne uporabljajte ročnih naprav.Ko je izbrana prestava za vožnjo, so lahko nekatere možnosti blokirane. Nekatere funkcije niso združljive z vsemi telefoni.

 

4Za funkcije daljinskega upravljanja morajo biti na voljo modem FordPass Connect (za doplačilo z izbranimi različicami vozil), aplikacija Ford Pass in povezane storitve (za podrobnosti glejte določila in pogoje FordPass). Povezane storitve in funkcije so odvisne od razpoložljivosti združljivega mobilnega omrežja. Zaradi razvoja tehnologij/mobilnih omrežij/zmogljivosti vozil lahko pride do omejitve ali celo onemogočanja delovanja povezanih storitev in funkcij. Dostopna točka Wi-Fi ni vključena v povezane storitve.

 

Aplikacija FordPass, združljiva z izbranimi platformami pametnih telefonov, je na voljo prek prenosa. Veljajo lahko tarife za prenos sporočil in podatkov.

 

6V državah, kjer je to dovoljeno z zakonom.

 

Asistenčne funkcije so namenjene le za pomoč vozniku in ne nadomeščajo njegove pozornosti, presoje ter odgovornosti za upravljanje in nadzor vozila. Prav tako niso nadomestek za varno vožnjo. Za podrobnosti in omejitve sistemov glejte Navodila za uporabo.

 

8 Polnjenje s standardom Qi morda ni združljivo z vsemi mobilnimi telefoni.

 

Tovor in razpoložljiva količina za prevoz sta omejena z maso in porazdelitvijo mase.

PR: SUMMIT MOTORS LJUBLJANA

Podobne objave