TOYOTA IN SLOVENSKA ČLANSKA REPREZENTANCA V ŠPORTNEM PLEZANJU SKLENILA TRILETNO PARTNERSTVO

  • Toyota je sklenila triletno partnerstvo s člansko reprezentanco v športnem plezanju, ki deluje pod okriljem Planinske zveze Slovenije
  • S tem partnerstvom udejanja in krepi svojo vizijo ponudnika celostnih mobilnostih storitev (KINTO) ter plezalcem hkrati zagotavlja boljše pogoje za uresničevanje njihovih športnih ambicij
Toyota je v četrtek, 28. marca, uradno podpisala triletno partnerstvo s člansko reprezentanco v športnem plezanju, ki deluje pod okriljem Planinske zveze Slovenije. Poleg finančnega vložka bo Toyota za plezalke in plezalce poskrbela tudi z zagotavljanjem vozil in mobilnostnih reštev KINTO. S tem so postali glavni partner reprezentance.

Toyotina predanost družbeni odgovornosti je tista vrednota, s katero ustvarja in krepi pobude, ki omogočajo učinkovitejšo mobilnost ter obenem izboljšujejo družbo. Skupaj s športnicami in športniki članske reprezentance v športnem plezanju, ki poosebljajo miselnost premikanja meja mogočega, bo Toyota posegala po smelih mejnikih in skupaj z njimi postavila nove smernice razvoja in napredka.

Yosuke Arai, predsednik Toyota Adria: ”Mešanica japonskega okolja in izjemnega nastopa slovenskih športnikov na olimpijskih igrah v Tokiu leta 2020 je odličen odsev tega, kar želimo doseči s tem partnerstvom. Toyota stremi h vzpodbujanju socialne vključenosti in zagotavljanju mobilnosti za vse, slovenski plezalci pa so vir navdiha, ko nemogoče postane mogoče.”

Slovenska reprezentanca v športnem plezanju bo na tekmah svetovnega pokala in olimpijskih kvalifikacijskih tekmovanjih lovila vstopnice za nastop na prestižnih olimpijskih igrah v Parizu. Vrhunec dogajanja v Sloveniji se bo odvil na tekmi svetovnega pokala septembra v Kopru, partner katerega je tudi Toyota.

Jože Rovan, predsednik PZS: ”Našim plezalcem bo preko sodelovanja s podjetjem Toyota in uporabo njihovih mobilnostnih rešitev KINTO, olajšano delo, saj lahko z dobro organiziranim prevozom in fleksibilnostjo teh storitev, celoten proces postane bolj učinkovit in jim na koncu da tudi več prostih rok pri organizaciji ostalih aktivnosti.

Luka Fonda, glavni trener članske reprezentance: “Navdušen sem nad novim članom plezalne sponzorske družine! Brezskrbni kilometri in zanesljive, enostavne storitve, ki so prišle skupaj s Toyoto, so nekaj, kar nam bo ne samo olajšalo načrtovanja poti, ampak bo precej širše vplivalo na naše še boljše delovanje. V resnici si štejemo v čast, da je ena najmočnješih blagovnih znamk na svetu prepoznala potencial za rast tudi preko naše reprezentance. Vrednote delimo iste, naš cilj pa je tudi enak – biti prvi. Precej enostaven recept za uspeh, kajne (smeh)?”

Za podjetje Toyota so prihajajoče olimpijske igre pomembne ne samo zaradi nastopa plezalskih varovancev, temveč tudi z vidika dolgoletnega globalnega mobilnostnega partnerja Mednarodnega olimpijskega komiteja. Na olimpijskih igrah bo sodelovala v sklopu mobilnostnega laboratorija s trajnostnimi prevoznimi sredstvi, ki so zasnovana skladno s filozofijo mobilnosti za vse.


VIR: Toyota Adria

Editor

Urednik