ZGODBA O MUSTANGU GTD POSPEŠENO VSTOPA V POLETJE

Köln, 22. maja 2024 – Ford se pripravlja, da bo v Evropo pripeljal najnaprednejšega in najbolj drznega Mustanga doslej. Mustang GTD1 bo debitiral na dirki 24 ur Le Mansa, na evropskih cestah pa bo opravil tudi testiranja, ki bodo tlakovala pot do uradne vožnje na čas na sloviti stezi Nordschleife dirkališča Nürburgring v zadnjem četrtletju leta 2024.
 
“Mustanga GTD smo v Severni Ameriki temeljito testirali, vključno s krogi na dirkališčih Sebring International Raceway in Virginia International Raceway. Vse s ciljem izdelave avta, ki lahko krog v Nürburgringu prevozi v manj kot sedmih minutah,” je povedal glavni inženir programa Mustang GTD Greg Goodall. “Naslednji korak je premik na evropske ceste, na Nürburgringu pa bomo opravili posebne testne treninge pred merjenjem časa, ki bo potekalo še letos.”
 
Mustang GTD je izdelan za premagovanje najboljših v Evropi in bo po evropskem debiju v Le Mansu nastopil še na dirki 24 ur Spaja in na Festivalu hitrosti v Goodwoodu.
 
Prvi nastop Mustanga GTD v Evropi bo spremljala nova serija spletnih zgodb, ki se bo poglobila v komponente in inženirske rešitve, zaradi katerih je to Mustang v razredu superšportnikov, pri čemer bodo z realističnimi računalniško ustvarjenimi upodobitvami ponazorili najsodobnejše vzmetenje in motor V8 s polnilnikom, ki cilja na več kot 800 konjskih moči,2, 3 ter še marsikaj drugega.
 
Te slike in videoposnetki prikazujejo vrhunsko športno opremo na načine, ki ustrezajo izjemno zmogljivi naravi Mustanga GTD. Avtomobilski navdušenci lahko obiščejo kanale Mustang ali Ford Motor Company na Instagramu, Facebooku, TikToku, YouTubu ali omrežju X ter si ogledajo stran Mustang GTD na spletnem mestu Ford.com, kjer lahko sproti spremljajo zadnje novice in informacije.
 
Mustang GTD v Evropo prihaja v času, ko se celina pripravlja na začetek sprejemanja naročil potencialnih lastnikov. Prijavno okno za severnoameriške potrošnike se je zaprlo 21. maja, do tega dne pa se je več kot 7500 ljudi zanimalo za nakup Mustanga GTD modelnih let 2025 ali 2026. Ti prosilci pokrivajo širok razpon interesov, med katerimi je glavni avtomobilski šport. Več kot 20 odstotkov prometa na spletni strani s prijavami za Mustanga GTD prihaja iz skupnosti motošporta. Med posamezniki, ki so se prijavili za nakup, je vsak četrti že lastnik Mustanga, vsak peti pa pravi, da ima v lasti konkurenčno vozilo s podobno stopnjo zmogljivosti.
 
“Z Mustangom GTD smo se odločili izdelati cestni dirkalnik s srcem Mustanga in odločnostjo, da premaga najboljše v Evropi. Odkar smo odprli prijave za severnoameriške kupce, smo videli, da so se stranke odzvale na to pobudo,” je povedal vodja znamke Mustang GTD Jim Owens. “Ne glede na to, ali imajo v lasti športni avto konkurenčne znamke ali se na njihovem ranču podi še en Mustang, so pri Mustangu GTD opazne njegove dirkaške zmogljivosti.”
 
Več informacij o dogajanju v Evropi bo na voljo junija.
 
# # #
                                                                                                                            
1Uradno homologirani podatki o porabi goriva in izpustih CO2 bodo objavljeni pred začetkom prodaje vozila. V skladu s svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (WLTP).
 
Navedena poraba goriva/energije, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom po WLTP so določeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EU) 2017/1151. Uporabljeni standardni preskusni postopki omogočajo primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci.
 
2 Moč in navor sta testirana v skladu z normativom ECE R85-00.
 
3Največja moč in navor sta neodvisni lastnosti in ju ni mogoče doseči hkrati.
 
O družbi Ford Motor Company
Ford, globalna ameriška blagovna znamka, ki je že več kot 100 let vtkana v tkanino Evrope, si prizadeva za svobodo gibanja, ki gre z roko v roki s skrbjo za planet in drug za drugega. Družba s svojim načrtom Ford+ s poslovnimi enotami Model e, Ford Pro in Ford Blue pospešuje evropsko preobrazbo v popolnoma električno in ogljično nevtralno prihodnost do leta 2035. Družba vodi z novimi drznimi električnimi vozili, ki so zasnovana z mislijo na evropske voznike, in z inovacijami na področju storitev, ki pomagajo ljudem pri povezovanju, razvoju skupnosti in uspehu podjetij. Prodaja in servisiranje Fordovih vozil sta zagotovljena na 50 posameznih evropskih trgih, poslovanje pa vključuje tudi družbo Ford Motor Credit Company, oddelek za podporo strankam (Ford Customer Service Division) in 14 proizvodnih obratov (osem v popolni lasti in šest nekonsolidiranih obratov skupnih podjetij) s štirimi centri v Kölnu v Nemčiji, Valencii v Španiji ter v naših skupnih podjetjih v Craiovi v Romuniji in Kocaeliju v Turčiji. Ford zaposluje približno 34.000 ljudi v svojih obratih v popolni lasti in konsolidiranih skupnih podjetjih ter približno 57.000 ljudi, če upoštevamo nekonsolidirana podjetja po Evropi. Več informacij o podjetju, njegovih izdelkih in storitvah družbe Ford Credit lahko preberete na spletni strani corporate.ford.com.
 
VIR: Summit motors Ljubljana

Editor

Urednik