FIAT še naprej blesti. Nemška revija Automobilwoche je italijanski znamki podelila nagrado za najbolj zaželeno znamko “Top Brand Desire Award” na podelitvi Car Loyalty Awards v sklopu Automobilwoche Conference 2025, ki je potekala v münchenskem Motorworldu, središču za avtomobilske navdušence.
V letu 2024 je FIAT prevladoval na nemškem avtomobilskem trgu in pritegnil več novih kupcev kot katera koli druga znamka. Po analizi tržnih strokovnjakov pri Dataforce, ki so kot referenco uporabili uradne podatke nemškega Zveznega urada za motorni promet (Kraftfahrtbundesamt KBA), je FIAT postal najpogostejša izbira novih kupcev, ki so pred tem vozili vozila drugih znamk.
Olivier François, izvršni direktor FIAT-a in globalni direktor marketinga pri Stellantisu, je dejal:
"Zelo smo ponosni, da smo prejeli to nagrado s strani uglednega avtomobilskega medija, še posebej na tako zrelem in pomembnem evropskem trgu, kot je Nemčija. Dejstvo, da FIAT privablja več novih kupcev kot katera koli druga znamka na trgu, je izjemen dosežek in dokazuje privlačnost znamke FIAT za nemške kupce, ki so zahtevni in pravi avtomobilski poznavalci.
Vrednote FIAT-a se močno povezujejo z našimi strankami, pri čemer so italijanski dizajn, preprostost in inovativnost naših izdelkov ključne in zelo privlačne prednosti. Modelna paleta FIAT-a vključuje ikonična vozila, kot so 500e, Topolino, Abarthi ter Ducato, ki izstopajo med osebnimi vozili in vozili za prosti čas. Naša ponudba se širi z novimi modeli, kot sta novi Grande Panda in prihajajoči Fiat 500 Hybrid, kar nam vliva samozavest v svetlo prihodnost, zaznamovano s priznanji, kot je Top Brand Desire Award."
VIR: Fiat