Superbrands Gala 2025 v Ljubljani za najboljše blagovne znamke

V hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons je potekal prestižni dogodek Superbrands Slovenija Gala 2025, večer, namenjen slavju najboljših blagovnih znamk.

Projekt Superbrands Slovenija, del mednarodne neodvisne organizacije, ki že več kot 30 let deluje v več kot 90 državah sveta, predstavlja globalni standard odličnosti in prepoznavanja blagovnih znamk, ki izstopajo po kakovosti, zaupanju, inovativnosti in doslednosti. Blagovna znamka Ford se med najboljše uvrša že četrto leto zapored.

Pod temo »Umetnost znamke« se je na dogodku zbralo več kot 200 strokovnjakov iz sveta marketinga, gospodarstva in medijev. Dogodek je s pomočjo umetnosti gibanja, zvoka, vizualnih vsebin in okusov postal poklon kreativnosti in predanosti blagovnim znamkam, ki so se v letu 2025 pridružile projektu Superbrands.

Superbrands – priznanje, ki si ga ni mogoče kupiti
»Superbrands ni nagrada, ki si jo lahko kupiš. Je priznanje, ki si ga moraš zaslužiti – z ugledom, doslednostjo in resničnim zaupanjem potrošnikov. Oznako lahko pridobijo izključno tiste blagovne znamke, ki dosežejo izjemne rezultate v raziskavi IPSOS in strokovni oceni,« je poudaril Boško Praštalo, lastnik licence Superbrands Slovenija. Superbrands Slovenija je edini projekt v državi, ki temelji na spontanem priklicu potrošnikov – eden najzahtevnejših, a tudi najčistejših pristopov k merjenju moči blagovnih znamk.

Raziskavo izvaja IPSOS, v njej pa vsako leto sodeluje več kot 1.000 slovenskih potrošnikov, ki skupaj navedejo prek 1.100 blagovnih znamk in oddajo več kot 14.000 odgovorov. Le tiste blagovne znamke, ki v raziskavi dosežejo ustrezni prag prepoznavnosti in zaupanja ter prejmejo visoke ocene 25-članskega strokovnega sveta, pridobijo status Superbrands Slovenija. Po zadnji raziskavi 70 % slovenskih potrošnikov že prepozna oznako Superbrands, kar predstavlja 20-odstotno rast v petih letih, medtem ko bi 92 % potrošnikov raje izbralo izdelek z oznako Superbrands.

Ob prevzemu prestižne lovorike, je Tomaž Oblak, direktor prodaje in marketing pri Summit motors Ljubljana, dejal:

“Z velikim ponosom prevzemam priznanje Superbrands Slovenija za blagovno znamko Ford, ki potrjuje njen status ene izmed najbolj prepoznavnih in zaupanja vrednih blagovnih znamk v Sloveniji. Ford ni le avtomobilska znamka. Je legenda. Zgodba, ki jo je začel pisati Henry Ford, ni zgolj industrijska revolucija – bila je revolucija v znamčenju. S svojo vizijo in inovacijami je Ford ustvaril več kot avto. Ustvaril je mobilnost. Henry Ford je bil umetnik znamčenja, ki je že pred več kot stoletjem postavil temelje, ki še danes navdihujejo svet. Priznanje je potrditev dolgoletnega truda, zaupanja in moči zgodbe, ki jo skupaj pišemo vsak dan. Hvala vsem, ki verjamete v moč modrega ovala.”

 

VIR: Ford



Editor

Urednik