Ford Fiesta na daljši relaciji

tekst in foto: Anja Kren

Novo Ford Fiesto sem v prvih 3 mesecih spoznala predvsem na krajših, vsakodnevnih poteh, zato je bil že čas, da ji namenim tudi kakšno daljšo relacijo.

S prijatelji smo se odpravili na izlet do Benetk. Po prevoženih skoraj 400 km smo se strinjali, da so sedeži udobni. Kljub temu, da je Fiesta majhen avto, je prostorna. V vožnji smo uživali vsi- sopotniki in jaz, kot voznica. Pri vožnji so mi seveda tudi tokrat prišli prav vsi asistenčni sistemi, kot sta sistem za ohranjanje vozne smeri (lane assist), aktivni tempomat in drugi.

Poleg naštetih sistemov Ford Fiesta sama poskrbi tudi za prilagajanje žarometov. Dnevi so vse krajši in vedno večkrat se peljem, ko je zunaj že tema. Fiesta pa nam nočno vožnjo olajša s sistemom samodejnega preklapljanja med dolgimi in zasenčenimi žarometi. Ta vsekakor uporabna funkcija pri nočnih vožnjah začasno zasenči dolge luči, če zazna vozila, ki vozijo naproti ali so pred vami na istem voznem pasu ter tako prepreči slepljenje drugih voznikov. Ko je pot prosta, sistem ponovno samodejno vključi dolge luči. Delovanje je res izvrstno!

Izlet proti Gorenjski

Z družino smo šli na izlet proti Gorenjski. Pot smo začeli v Ljubljani, skozi Medvode, sledila je medkrajevna cesta do Škofje Loke, od tam pa na Križno goro. Pričakovala sem, da se bo predvsem pri pospeških poznala teža, saj smo bili v avtu štirje, cesta pa je na nekaterih predelih kar strma. Čeprav ima Ford Fiesta manjši motor- 1.0 EcoBoost, nas je razveselila z dinamično vožnjo po ovinkasti cesti v klanec. Kljub mokri podlagi je bil oprijem zelo dober.

Kako pa se je Fiesta odrezala na manj urejenih cestah ali pesku? Poleg tega, da je Ford Fiesta Active že po videzu bolj terenska, je za terensko vožnjo pomembna tudi oddaljenost vozila od tal. naj vam zaupam, da tudi na tem področju ni razočarala. Dno avtomobila je dovolj oddaljeno od tal, gume se odlično prilegajo podlagi, tako da je vožnja varna in prijetna.

Pestra izbira voznega načina

Fiestine vozne izkušnje je mogoče prilagoditi z izbiro voznih načinov Normal, Sport in Eco, ki voznikom omogočajo prilagajanje odzivnosti motorja ob pritisku na stopalko za pospeševanje, sistema ESC, nadzora oprijema in časa prestavljanja pri modelih s samodejnim menjalnikom, da sta odziv in zmogljivost usklajena z razmerami pri vožnji. Fiesta Active EcoBoost Hybrid ima tudi vozna načina Trail (kolovoz) in Slippery (spolzko). Razpoložljivost voznih načinov je odvisna od izvedenke in motorja.

Ford Fiesta Active ima vse, kar pričakujem od avtomobila. Tako kot je primerna za vožnje po mestu, je odlična izbira tudi za daljše poti. Dobro se odreže na asfaltu, vendar ji tudi terenska vožnja ni tuja. Združuje udobje in praktičnost, je dinamična vendar umirjena.

Oktobra pa so se ponovno začela predavanja na fakulteti in s Fiesto se ponovno vsako jutro odpeljem v center Ljubljane.

VIR: FORD

Editor

Urednik